021-79147

اخذ پذیرش تحصیلی و پاسپورت اوکراین

اخذ پذیرش تحصیلی و پاسپورت اوکراین

اخذ پذیرش تحصیلی و پاسپورت اوکراین

اخذ پذیرش تحصیلی و پاسپورت اوکراین

اخذ پاسپورت همزمان با تحصیل در اوکراین :

ادامه تحصیل در اوکراین

کشور اوکراین ، کشوری است که امکان تحصیل به زبان انگلیسی را برای متقاضیان فراهم می کند به همین دلیل اکثر متقاضیان برای تحصیل در کشور اوکراین اقدام می کنند . اما با توجه به این که اوکراین عضو اتحادیه اروپا نمی باشد و از قوانین کاملا مستقلی برخوردار است بنابراین مناسب افرادی می باشد که قصد سفر به مقصد دیگری را پس از اتمام دوره تحصیل در اوکراین را دارند . الزامات و روش های اخذ پذیرش از دانشگاه های اوکراین ترکیبی از مدارک مورد نیاز و مراحل اخذ پذیرش می باشد تا یک مطالعه موفقیت آمیز در عمل پذیرش از دانشگاه های اوکراین صورت بگیرد . اکثر دانشجویانی که قصد اخذ پذیرش از دانشگاه های کشور اوکراین را دارند بدون اطلاعات پیش زمینه یا با اطلاعات پیش زمینه کم شروع می کنند و کورکورانه همراه با اتلاف زمان حضور و اکثرا با نتایج مبهم خاتمه می یابد . لذا در این مقاله قصد داریم نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های اوکراین را مورد بررسی قرار دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت اوکراین مقاله ” اقامت در اوکراین ” را مطالعه بفرمایید .

به طور کلی دانشگاه های کشور اوکراین به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شوند که از اعتبار علمی بالایی برخوردارند. زبان تحصیل در دانشگاه های اوکراین به صورت روسی ، اوکراینی و انگلیسی می باشد و کسانی که قصد تحصیل به زبان روسی یا اوکراینی را دارند می بایست در دوره ۱۰ ماهه ای که پادفک نامیده می شود شرکت کنند و پس از آن برای ورود به دانشگاه برنامه ریزی نمایند. برای دانشجویانی که به زبان روسی تحصیل خواهند کرد، گذراندن یک واحد به زبان انگلیسی ضروری نیست زیرا این دانشجویان باید یک برنامه آمادگی زبان را بگذرانند ولی برای دانشجویان برنامه زبان انگلیسی دانش زبان انگلیسی مورد نیاز است .

دانشگاه های اوکراین

تمامی دانشگاه هایی که برنامه های سطح متوسط زبان انگلیسی را ارائه می دادند، دانشجویان را بدون آزمون سطح مهارت زبان انگلیسی می پذیرفتند ولی برخی دانشگاه ها در حال حاضر یک آزمون مهارت زبان معرفی می کنند و دانشجویانی که رد می شوند مجبور خواهند شد به برنامه زبان ملحق شوند و به زبان بومی اوکراین یا زبان روسی درس بخوانند. طی دوره پذیرش برای دانشجویان واجد شرایط برای برنامه درخواستی، از طرف دانشگاه پذیرش موقتی ارائه می شود و این از طریق یک دعوت نامه به دانشجو برای تحصیل در دانشگاه ارسال می شود.

تعرفه ها :

قیمت ۱۲،۰۰۰ دلار
پرداخت اقساطی در ۳ سال بصورت ۶ ماه یکبار

شامل :

  • شهریه دانشگاه
  • پول خوابگاه برای ۹ ماه
  • حق الوکاله دفتر
  • پشتیبانی تحصیلی
  • ویزا
  • دعوتنامه