021-79147

چکار کنیم مرزبان اوکراینی ریجکتمان نکند ؟

چکار کنیم مرزبان اوکراینی ریجکتمان نکند ؟

چکار کنیم مرزبان اوکراینی ریجکتمان نکند ؟

چکار کنیم مرزبان اوکراینی ریجکتمان نکند ؟

مدارک مورد درخواست در هنگام ورود به اوکراین : چکار کنیم مرزبان اوکراینی ریجکتمان نکند

۱- رزرویشن هتل: در صورتی که مسافرین با تور مسافرت مینمایند میبایست وچر را همراه داشته باشند. در صورتی که وچر غیر واقعی باشد شرکت مربوطه در لیست سیاه پلیس اوکراین قرار خواهد گرفت . کارگزاران محترم میبایست اسامی کامل مسافرین را قبل از رسیدن پرواز به هتل ها اعلام نمایند تا در صورت تماس پلیس؛ هتل مورد نظر اظهار بی اطلاعی نکند .

۲– بلیط بازگشت: بلیط میبایست واقعی بوده و در غیر اینصورت از ورود مسافر ممانعت بعمل میاید.

۳– بیمه مسافرتی: در صورتیکه مسافر با تور همراه است میبایست مشخصا در اوراق مربوطه به وجود بیمه اشاره شده باشد .

۴–همراه داشتن پول نقد به میزان لازم: همراه داشتن پول ایرانی مورد پذیرش نیست و اعلام استفاده از عابر بانک ایرانی جهت تبدیل به سایر ارزها در اوکراین غیرقانونی تلقی گردیده و می تواند جرائمی را در پی داشته باشد . ماموران مرزی جهت مخارج روزانه هر مسافر حداقل مبلغ ۵۰ دلار به ازای هر روز مد نظر قرار می دهند.

توصیه اکید می شود از قرار دادن پول نقد و مدارک مورد نیاز جهت ارائه به ماموران مرزی در چمدان تحویل بار جدا خودداری نمایید چون قبل از تایید ورود به آن دسترسی نخواهید داشت.

موارد ذیل را مزید بر اطلاع به آگاهی میرسد :

۱- هرگونه مواد مخدر و کلیه داروهایی که حاوی مقادیری از مواد مخدر و یا روانگردان باشد(مانند داروهای مسکن، اعصاب، آرام بخش و امثال آنها)، ممنوع بوده و مشمول جریمه های سنگین ، حبس های بلند مدت و جرائم نقدی می باشد.
۲- تصویر تمامی مدارک میبایست در دسترس مسافر باشد و نشان دادن هرگونه مدرک از طریق موبایل قابل قبول نخواهد بود .
۳ – مسافرینی که قصد دیدن اقوام خود را دارند و مایل به رزرو هتل و یا استفاده از تور نمیباشند میبایست دعوت نامه که قبلا در اوکراین تهیه شده است را در دسترس داشته و ارائه نمایند.
۴– پیشنهاد میشود از آوردن هر گونه مواد غذایی مانند کنسرو و سبزیجات و مواد پروتئینی و همچنین داروی بدون مجوز – ممانعت بفرمایید
۵- به هنگام ورود هر شخص بالای ۱۸ سال میتواند مبلغ ده هزار یورو بهمراه داشته باشد و بیش از آن میبایست در گمرک اظهار شود . پول به هر میزان که باشد بدون مالیات است ولی حتما میبایست اظهار گردد . در صورت عبور از گیت سبز و عدم اظهار ؛ توسط گمرک متوقف و با جریمه سنگین مواجه خواهند شد ( پول هر شخصی میبایست نزد خود باشد ) .
۶- به هنگام خروج از اوکراین نیز بیش از ده هزار دلار را میباست پس از دریافت کارت سوارشدن، به گیشه گمرک در سالن خروجی ( جنب کانترترکیش ایرلاین ) مراجعه و اظهارنامه تهیه نمایید . در غیر اینصورت در طبقه سوم و بعد از گیت بازرسی توسط کارمندان گمرک متوقف و جریمه خواهند شد .
۷– هرگونه تناقض در پاسخ به سوالات در تطابق با مدارکی که به پلیس مرزی ارائه داده می شود، میتواند منجر به عدم پذیرش گردد . بطور مثال از فرد پرسیده میشود که چند روز قصد ماندن دارید و فرد میبایست بر اساس تاریخ برگشت بلیط پاسخ دهد و در غیر اینصورت از ورود جلوگیری خواهد شد .
۸ – وجود هرگونه ویزای شنگن و ویزای مخدوش و یا غیر واقعی سایر کشورها در پاسپورت جرم محسوب و فرد ارائه دهنده توسط پلیس بازداشت خواهد شد .

شاید اقامت اوکراین را نداشته باشید می توانید به این قسمت نیز مراجعه نمائید.