021-79147

بهترین رستوران ایرانی از نظر شما در کی یف

بهترین رستوران ایرانی از نظر شما در کی یف

بهترین رستوران ایرانی از نظر شما در کی یف

بهترین رستوران ایرانی از نظر شما در کی یف

اکراین از معدود کشورهای اروپایی است که علاوه بر رستوران ها با غذاهای اکراینی دارای چندین رستوران و فست فود بین المللی اعم از رستوران ایرانی، چینی، ایتالیایی،هندی،فرانسوی و فست فود های زنجیره ای آمریکایی مانند kFC می باشد. رستوران های شفران زعفران ، رستوران خیام ، رستوران لیناس ، رستوران راندهو اکراین یک رستوران ایرانی واقع در هتل پرشین پالاس اکراین است که بهترین غذاهای ایرانی همراه با سرآشپز ایرانی و همچنین مواد اولیه درجه یک و با کیفیت آماده پذیرایی از گردشگران تور اکراین می باشند.

این رستوران ها از ساعت ۷ صبح برای صرف صبحانه تا ۱۲ بامداد برای سرو شام فعالیت دارد. لازم به ذکر است که پرشین پالاس علاوه بر خوراک های ایرانی دارای غذاهای سنتی و نوشیدنی های بین المللی اکراین نیز می باشند. رستوران های فوق اکراین تنها رستوران ایرانی موجود در اکراین است که برای گردشگران ایرانی که به غذاهای اکراینی علاقه ندارند مناسب می باشد و قیمت های نسبتا متوسطی دارد.   دسترسی به این رستوران ها بسیار راحت و تنها با وسایل نقلیه عمومی رایج در شهر صورت می گیرد. البته هتل پرشین هم برای اقامت ایرانیان محل مناسبس می باشد زیرا با توجه به امکاناتی که دارد دارای قیمت های مناسب می باشد به طور مثال هزینه اقامت یک شب در این هتل به پول ما ۷۰ هزار تومان می باشد و خدمات روم سرویس هم دارد و مهم تر این که به جاذبه های گردشگری کی یف و مرکز شهر بسیار نزدیک است.

در کی یف با وجود ایرانی های مقیم اوکراین و کی یف با توجه به نوع غذا خوردن اسرانی ها  رستوران های ایرانی هم دایر شد جالب اینجاست که بدانید چون هزینه گوشت در کیف و اوکراین ارزانتر از ایران می باشد باعث شده کیفیت غذاهای کی یف دو صد چندان شود.

[poll id=”2″]