021-79147

رمانتیک ترین جاذبه گردشگری اکراین

رمانتیک ترین جاذبه گردشگری اکراین

رمانتیک ترین جاذبه گردشگری اکراین

تونل عشق در خارج از روستای کلوان واقع در غرب کیف و شمال شرق لویو واقع شده است. نزدیک ترین شهر قابل توجه به این جاذبه ریون (Rivne) است. افراد این روستا قبل از شناخته شده تونل عشق اوکراین گردشگر و توریستی ندیده بودند. هر چند که بسیاری از گردشگرانی که وارد کلوان می شوند، تنها به دیدن این تونل می روند اما در این روستا جاذبه های دیدنی دیگری نیز وجود دارد.شما پیشنهاد می دهیم حالا که این همه راه را برای دیدن تونل عشق اوکراین آمده اید، به دیدن کلیسای زیبای این مکان و یادبود جنگ جهانی دوم هم بروید. همچنین در ایستگاه قدیمی قطار این شهر پنجره ای منقوض با شیشه های رنگی بسیار زیبایی قرار دارد که می تواند برای چند لحظه شما را مجذوب خود نماید یا سر از صفحه اینستاگرام شما در آورد.

هنوز راهنمایی برای این مسیر وجود ندارد و شما خودتان باید به کشف این تونل بپردازید. با این حال ابتدا خود را به ایستگاه قدیمی قطار برسانید. سپس مسیری ۲۰ دقیقه ای را در امتداد ریل راه آهن قدم بزنید تا به تونل عشق اوکراین برسید.

تونل عشق اوکراین-جاذبه های اوکراین
بهترین زمان سال برای بازدید از تونل عشق چه زمانی است؟
از آنجایی که اکثر گردشگران اوکراین به دنبال اوج سرسبزی در تونل عشق اوکراین هستند، پس باید زمان مناسبی را برای سفر به اوکراین ونبال اوج سرسبزی در تونل عشق اوکراین هستند، پس باید زمان مناسبی را برای سفر به اوکراین و رسیدن به این جاذبه انتخاب کنید. بنابراین بهترین زمان، انتهای فصل بهار و اوایل فصل تابستان است. در طول این مدت، شدت رنگ سبز درختان به دلیل برگ های تازه به اوج می رسد و اگر می خواهید که رنگ های پاییزی را در تونل عشق اوکراین کشف کنید بهتر است که در اواخر تابستان و اوایل پاییز تا زمانی که هنوز برگ های زرد و قرمز به زمین نیفتاده اند، به این منطقه سفر کنید. با این حال، با گذشت زمان و شروع زمستان تمام برگ ها می افتند و دیگر نشانی از تونل عشق اوکراین باقی نمی ماند. اما دیدن ریزش برف و سفید شدن آن در زمستان سرد اوکراین، نیز خالی از لطف نیست.

تونل عشق اوکراین-بهترین زمان بازدید
نحوه دسترسی به تونل عشق
در مجموع بخشی از این ریل های راه آهن که با درختان و به صورت تونلی پوشیده شده اند در شهر کلوان (Klevan) قرار گرفته اند. شهری که تا همین چند سال پیش به هیچ عنوان هیچ گونه توریست و جهانگردی را به خود ندیده بود. برای دسترسی به تونل عشق اوکراین در واقع باید از مرکز شهر شهر کلوان مسیری را پیاده روی کنید. به همین منظور اگر مسافر اوکراین هستید و وارد این کشور می شوید، برای رسیدن به این شهر از شهرهای مختلف باید دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

از ریون تا کلوان | From Rivne to Klevan
نزدیک ترین شهر به تونل عشق اوکراین شهر ریون (Rivne) است. برای رسیدن به این مکان، قطار هم وجود دارد که از شهر کیو و در حدود ساعت ۴ صبح حرکت می کند که به دلیل ساعت حرکت آن چندان برای توریست ها و گردشگران مناسب نیست. در نتیجه بهترین راه دسترسی به این شهر و تونل اتوبوس هایی است که از ریون و دیگر مناطق برای این جاذبه حرکت می کنند یا از کنار آن می گذرند.

مینی بوس ها کوچکی به طور معمول از ایستگاه های اتوبوسی که در جلوی ایستگاه قطار کلوان قرار گرفته اند، برای این مکان حرکت می کنند. اگر به راننده بگویید که برای دیدن تونل عشق اوکراین سوار اتوبوس ها شده اید، شما را در نزدیکی این جاذبه پیاده می کند. اگر با این اتوبوس ها تا اخر ایستگاه بروید، شما را در انتهای روستا پیاده خواهد نمود.

همچنین از ایستگاه اتوبوس اصلی شهر ریون هم می توانید اتوبوس سوار شوید. این اتوبوس ها از مینی ون ها بزرگتر بوده و بین دو شهر ریون و لوتسک (Lutsk) در حرکتند. پس از اینکه سوار این اتوبوس ها شدید و در بزرگراه کلوان حدود ۱ و نیم کیلومتر رفتید، باید پیاده شده و مسیری را تا رسیدن به این جاذبه رمانتیک اوکراین قدم بزنید.

تونل عشق اوکراین کجاست؟
از لوتسک تا کلوان
روش رسیدن از شهر لوتسک که در غرب کلوان قرار گرفته تا کلوان بسیار آسان است. تنها کافی است که مینی ون هایی که مستقیم برای کلوان حرکت می کنند را سوار شوید. اتوبوس ها هم در این مسیر حرکت می کنند. در هر صورت اگر شما برای دیدن تونل عشق اوکراین به سمت غرب این کشور سفر کردید، به آسانی از شهرهای ریون و لوتسک نگذرید. این شهرها پر از جاذبه های توریستی و دیدنی های بسیار است.

دسترسی از شهر کیو | Kiev
برای رسیدن به تونل عشق اوکراین باید ابتدا خود را از شهر کیو به ریون برسانید. قطاری که در این مسیر حرکت می کند، ۶ ساعت و نیم زمان برده و شما را در حدود ساعت ۴ صبح در ریون پیاده می نماید. در هر صورت، گرفتن اتوبوس در اوکراین راحت تر از قطار است. اتوبوس شما را ۵ ساعته به این شهر می رساند. به شما پیشنهاد می دهیم که مسیر بین این دو شهر را تقسیم کرده و از دیگر شهرهایی که در این مسیر وجود دارند نیز دیدن نمایید. سفر به لویو تا ریون | From Lviv via Rivne
اگر برنامه سفر خود را با قطار می ریزید، باید یک شب اقامت در ریون را برای خود در نظر بگیرید. این قطار مسیر بین لویو تا ریون را در ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه می پیماید.سفر به لویو تا لوتسک | From Lviv via Lutsk
اگر می خواهید که از شهر لویو دیدن کنید، پس بهتر است پس از گشت و گذار در این شهر، برای مقصد لوتسک اتوبوس سوار شوید و در نهایت خود را به تونل عشق اوکراین برسانید. اتوبوس ها در هنگام صبح به سمت لوتسک حرکت کرده و در هنگام بعد از ظهر دوباره به لویو بر می گردند. سریع ترین اتوبوس ها این مسیر را ۳ ساعته می پیمایند اما زمان طی کردن این مسیر ۴ ساعت است.