021-79147

نگاهی به اقتصاد اوکراین و برنامه های رییس جمهور جدید این کشور در این زمینه

نگاهی به اقتصاد اوکراین و برنامه های رییس جمهور جدید این کشور در این زمینه

نگاهی به اقتصاد اوکراین و برنامه های رییس جمهور جدید این کشور در این زمینه

نگاهی به اقتصاد اوکراین و برنامه های رییس جمهور جدید این کشور در این زمینه ، اقتصاد اوکراین و بررسی برنامه های ولودیمیر زلنسکی برای بهبود وضعیت اقتصادی این کشور در برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه با نگاهی به اقتصاد اوکراین در دوران پترو پروشنکو، رئیس جمهور قبلی این کشور، کارنامه ولودیمیر زلنسکی، کمدین ۴۱ ساله اوکراینی و رییس جمهور جدید اوکراین را مورد بررسی قرار می دهد.

این برنامه همچنین ضمن مروری بر برنامه های اقتصادی زلنسکی برای بهبود وضعیت ضعیف اقتصاد اوکراین به واکاوی دخالت های آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری اوکراین و حمایت از کاندیداها می پردازد.

در ادامه این برنامه، دلایل شکست پروشنکو در برابر زلنسکی علی رغم روابط نزدیک سیاسی، اقتصادی و دیپلماتیک با کشورهای غربی مورد واکاوی قرار گرفته و موضوع فساد در میان سیاستمداران و اقتصاد اوکراین که مردم این کشور را نسبت به آینده ناامید کرده و تاثیر سیاست های صندوق بین المللی پول بر اقتصاد اوکراین بررسی خواهد شد.

ذشکاف اقتصادی» با اجرا و تهیه کنندگی کاوه تقوایی، ساعت ۰۱:۰۰ بامداد جمعه ۲۰ اردیبهشت از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت ۰۱:۰۳ بامداد، یکشنبه ساعت ۰۹:۰۰ و ۲۰:۰۰ و دوشنبه ساعت ۱۲:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

آیا از مزایای  ثبت شرکت در اوکراین اطلاع دارید ؟

آیا از مزایای سرمایه گذاری در اوکراین اطلاع دارید ؟