021-79147

داشتن وکیل برای مهاجرت

داشتن وکیل برای مهاجرت

داشتن وکیل برای مهاجرت

داشتن وکیل برای مهاجرت: داشتن وکیل برای مهاجرت الزامیه؟ “خیر”
هیچ الزامی برای داشتن وکیل نیست.
وکیل مثل یه راهنماست برای شما، کسی که مسیر رو بلده و میتونه بهتون کمک کنه. مثل مربی ورزشی ، شما بدون مربی هم میتونید ورزش کنید ، ولی با مربی دقیق تر و حرفه ای تره. اما این دلیل نمیشه که نتونید خودتون بدون راهنما این مسیر و برید، میشه اما قطعا برای موفق شدن باید خیلی زمان بزارید و در مورد قدم به قدم این راه تحقیق کنید و اطلاعات بدست بیارید.

وکیل داشتن یا نداشتن هر کدومش مشکلات خودشو داره. ما وکیل داشتیم و از وکیلمون هم راضی هستیم، چون وکیل من بسیار حرفه ای ،مهربان بود و دقیقیه و خیالمون راحت بود که با دقت و پیگیری که داره، مشکلی پیش نمیاد و البته هزینه وکالت  هم پرداخت کردیم و خدارو شکر با اینکه ویزا گرفتن اوکراین جزو سختترین ویزا هاست موفق شدیم با وکیل این کارو انجام بدیم.

حالا این چند تا نکته رو بخونید تا راحتتر تصمیم بگیرید:

‼️اول از همه اینو بگم که داشتن وکیل پروسه مهاجرت شما رو تضمین میکنه و اگر کسی بهتون قول ویزای تضمینی میده همون اول ویزا های گرفته شده ش را بگید با مدرک بهتون نشون بدن.

اگر وکیل داشته باشید دیگه احتیاج نیست خودتون در مورد مراحل مختلف این پروسه تحقیق کنید و اطلاعات جمع کنید، و البته در کشور اوکراین هر اشتباه تاوان سنگینی داره ، مثلا اگر ویزاتون را خودتان درخواست بدید و ویزا ریجکت بشه ، دفعه بعد هزینه بیشتری را باید متحمل بشید،اگر کیس اقامتی تان ریجکت بشه ، تا یکسال حق درخواست اقامت ندارید .

معمولا وکیل های مهاجرت بین ۲ تا ۴ هزار دلار هزینه میگیرن که البته شامل هزینه ترجمه مدارک نمیشه، ولی بدون وکیل این مبلغ رو سیو میکنید.

چه وکیل داشته باشید چه خودتون کاراتونو انجام بدید باز هم تهیه و ترجمه تمام مدارک، نامه ها و هر چیزی که لازم هست با خودتونه و وکیل فقط مدارکتونو کنترل میکنه و تو سایت سازمان مهاجرت آپلود میکنه پس فکر نکنید خودشون همه چیزو تهیه میکنن و دیگه با شما کاری ندارن اگر هم این کارو بکنن هزینه اشو جدا میگیرن.که البته وکیل ما بخاطر نوع قراردادمون ، حتی ترجمه ها و هر هزینه دیگری را خودش پرداخت کرد.

ممکنه داشتن وکیل ریسک اشتباه رو کم کنه و کم نیستن آدمایی که پروندشون به خاطر کوتاهی ، بی تجربه بودن، یا اشتباه وکیلشون خراب شده ، پس در انتخاب وکیل حتما دقت لازم را داشته باشید و خیلی تحقیق بکنید.

تو شرایط فعلی که خیلی بازار مهاجرت گرمه، احتمال کلاهبرداری از همیشه بیشتره پس با چشم باز وکیلتونو انتخاب کنید و به هر کسی اعتماد نکنید.

اگر تجربه ای تو این زمینه دارید بگید برام

داشتن وکیل برای مهاجرت
داشتن وکیل برای مهاجرت