021-79147

هتل پریمیر پالاس شهر کی یف | Premier Palace Hotel Kiev

هتل پریمیر پالاس شهر کی یف | Premier Palace Hotel Kiev

هتل پریمیر پالاس شهر کی یف | Premier Palace Hotel Kiev

هتل پریمیر پالاس شهر کی یف | Premier Palace Hotel Kiev

هتلی ۵ ستاره و بسیار مجلل در قلب پرتپش کیف اوکراین قرار دارد و اطرافش پر از رستوران، موزه، بار و سوپر مارکت‌های مختلف است که به راحتی قابل دسترس هستند.

هتل پریمیر پالاس مجموعه‌ای از امکانات رفاهی بی نظیر را فراهم کرده است تا اقامتی دلچسب و فراموش نشدنی را برای مهمانان رقم بزند. هتل پریمیر پالاس دارای یک استخر بسیار شیک با سقف شیشه‌ای که در تمام طول سال قابل استفاده است، ۸ رستوران و بار در هتل طیف گسترده‌ای از خوراک‌ها و غذاهای ملی و بین‌المللی‌ با فضایی دلنشین و منظره بسیار زیبای شهر برای مسافران عزیز سرو می‌کند.

در سالن‌های اسپا و ماساژ خستگی روحی و جسمی خود را فراموش‌ کنید و از ماساژی حرفه‌ای لذت بیرید. طراحی اتاق‌های هتل پریمیر پالاس به سبکی مدرن و مجلل و رنگ آمیزی گرم و مبلمان شیک حس آرامشی وصف ناپذیر را برای مهمانان فراهم می‌کند و مجهز به مینیبار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره‌ای، سشوار، سیستم تهویه، حمام خصوصی، تلفن، وسایل بهداشتی، میز کار، مبلمان و صندوق امانات است.

ایستگاه مترو Tealtralna و Ploscha Lva Tolstoho تنها ۳۰۰ متر از هتل فاصله دارند که از طریق این ایستگاه‌ها دسترسی به تمام نقاط کیف به آسانی فراهم است.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، رستوران و بار، اسنک بار، اتاق نگهداری چمدان، خشکشویی و اتوشویی، اتاق و امکانات کنفرانس، خدمات ویژه معلولین، میز گردشگری و تهیه بلیت، کرایه اتومبیل، دستگاه خود پرداز، تبدیل ارز، آرایشگاه، فروشگاه سوغات و هدایا، سالن ماساژ، کافی شاپ، اتاق ماه عسل، کلاس یوگا، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، استخر، سولاریوم و … اشاره کرد.

برای به دست آوردن آگاهی و اطلاعات در رابطه با آخرین و بهترین نرخ تور اوکراین و همچنین به روزترین و مناسب‌ترین قیمت هتل پریمیر پالاس کیف به سایت گردشگری توریاب مراجعه کنید. توریاب یکی از بهترین و امن‌ترین ارائه دهندگان خدمات تور و گردشگری در سراسر ایران است.

 

امکانات هتل

 

[list icon=”momizat-icon-menu2″ icon_color=”#8224e3″ icon_color_hover=”#8224e3″ icon_size=”14″ icon_bg=”circle” icon_bg_color=”#8224e3″ icon_bg_hover=”#8224e3″ ]امکانات هتل,صندوق امانات,آسانسور,خشکشویی,فروشگاه,ترانسفر فرودگاهی,سالن میتینگ,اتاق سیگار,خدمات تبدیل ارز,اسنک رایگان,سالن و خدمات اسپا,فروشگاه هدایا,خودپرداز,سوییت ماه عسل,خدمات تهیه بلیت,خدمات کفاشی و واکس,خدمات فکس و کپی,اتاق VIP,پذیرش ۲۴ ساعته,روزنامه و مجله رایگان در لابی,امکانات ورزشی و تفریحی,استخر سرپوشیده,سالن بازی کودکان,باشگاه بدنسازی,ماساژ,جکوزی,ثبت نام تور و گشت شهری,حمام ترکی,اجاره اتومبیل,کلاس یوگا,سونا خشک,مربی شخصی,خدمات اینترنت,اینترنت بیسیم رایگان در لابی,اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها,امکانات اتاق,سشوار,تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای,مینی بار,تهویه مطبوع,اتاق با عایق صدا,تلفن,امکانات مخصوص افراد ناتوان,صبحانه در اتاق,میز کار در اتاق,چای ساز و قهوه ساز در اتاق,گاوصندوق,دمپایی,دستمال توالت,وان حمام,کمد و دراور,رستوران و کافی شاپ,کافی شاپ,رستوران,بار,پارکینگ,پارکینگ رایگان در هتل,پارکینگ خیابانی رایگان[/list]