021-79147

اقامت کشورهای کم هزینه

اقامت کشورهای کم هزینه

اقامت کشورهای کم هزینه

اقامت کشورهای کم هزینه

چند کشوری که با صد هزار دلار یا کمتر می‌توان اقامت آنها را دریافت کرد

جمهوری مولداوی کشوری در اروپای شرقی است که از غرب همسایه رومانی و از شرق همسایه اوکراین است. این کشور در سال ۱۹۹۱ میلادی و پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سابق به استقلال رسید.
متقاضیان کسب شهروندی مولداوی از طریق سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار یورویی در صندوق توسعه پایدار یا سرمایه‌گذاری ۲۵۰ هزار یورویی در پروژه‌های توسعه استراتژیک نظیر خرید ملک یا اوراق قرضه دولتی شهروندی این کشور را کسب کنند.
جمعیت: حدود سه ملیون و ۳۵۱ هزار نفر (سرشماری ۲۰۱۷)
پول رسمی: لئوی مولداوی

لیتوانی
جمهوری لیتوانی کشوری است در شمال شرقی اروپا که با استونی، روسیه و بلاروس هم مرز است.
این کشور هم پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سابق به استقلال رسید و در سال ۲۰۰۴ میلادی به عضویت اتحادیه اروپا درآمد.
یکی از راه‌های کسب اقامت این کشور از طریق سرمایه‌گذاری حداقل ۵۰ هزار یورو در شرکت‌های تجاری کوچک در این کشور است که البته تعداد کارمندان این شرکت نباید از ۵۰ نفر بیشتر باشد و درآمد سالانه آن هم از ۱۰ میلیون یورو نباید تجاوز نکند.
با این نوع سرمایه‌گذاری اقامت موقت که معمولا کمتر از ۵ سال است به متقاضیان داده می‌شود. بعد از ۵ سال متقاضیان اقامت دائم در صورتی که هنوز واجد شرایط باشند بر اساس قوانین جاری، می‌توانند برای اقامت دائم اقدام کنند.
جمعیت: یک میلیون و ۹۲۶ هزار نفر (تخمین ۲۰۱۸)

اوکراین :

با سرمایه گذاری صد هزار دلاری در هر بخشی ، با خرید خانه یا حتی اتومبیل میتوانید ، اقامت دائم اوکراین را کسب نمایید ! فقط نکته این می‌باشد که شما باید ملک یا اتومبیل خریداری شده در اوکراین را توسط شرکت خود انجام دهید ، طبق قوانین اوکراین بعد از اینکه شما اقامت دائم اوکراین خود را گرفتید ، میتوانید به پدر و مادر و فرزند تا ۱۸ سال و همسر خود نیز درخواست اقامت دائم اوکراین را نمایید .

اقامت کشورهای کم هزینه
اقامت کشورهای کم هزینه