021-79147

تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان ممکن است؟

تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان ممکن است؟

تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان ممکن است؟

ویزای تحصیلی کانادا یکی از روش های بسیار پرطرفدار است که دانش آموزان و دانشجویان آن را برای تحصیل کردن در کالج ها دانشگاه ها و موسسات آموزشی در کانادا انتخاب می کنند. کشور کانادا یکی از کشورهای است که استاندارد های آموزشی بالایی در تمامی جهان دارد.

کانادا 5 دانشگاه معتبر جهانی دارد که نام های آن مک گیل، بریتیش، مونترال، آلبرتا و تورنتو است که در جایگاه ویژه ای در رتبه بندی دانشگاه های برتر جهان قرار دارند.

ویزای تحصیلی و پذیرش در دانشگاه های کانادا امکان پذیر است ولی داشتن مدرک زبان انگلیسی باعث می شود شانس شما برای تحصیل در کانادا بسیار زیاد باشد. برخی از دانشگاه های کانادا بدون داشتن مدرک زبان به راحتی متقاضیان را پذیرش می کنند ولی دانشگاه های که در رده های بالاتر قرار دارند بدون مدرک زبان هیچ متقاضی را پذیرش نمی کنند.

برای شرکت در کالج های کانادا بدون داشتن مدرک زبان می توانید در آزمون های ورودی این کالج ها شرکت نماید نمره قبولی در این آزمون از نمره ی که برای پذیرش دانشگاه نیاز است کمتر می باشد.

شرایط اخذ بهتر ویزای تحصیلی کانادا

  • داشتن معدل بالا در تمامی مقاطع
  • عدم سو پیشینه
  • توانایی تامین مخارج زندگی و تحصیل در کانادا
  • پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه
  • ارائه برنامه تحصیلی قانع کننده و دقیق
  • مقالات ثبت شده و معتبر
  • معرفی نامه قوی از چند استاد
  • ارائه مدارکی که نشان دهد فرد بعد از پایان تحصیلات قصد ماندن در کانادا را ندارد.

چگونگی ویزای تحصیلی کانادا بدون داشتن مدرک زبان

کانادا یکی از کشورهای است که مهاجران را با آغوش باز پذیرا است و به این علت بیشتر مهاجران  در این کشور هستند.  سیستم آموزشی و دانشگاه های این کشور مثال زدنی است و جذب دانشجوی بالایی دارد.

در این کشور برای افرادی که زیر 18 سال هستند پذیرش بدون داشتن مدرک زبان انگلیسی امکان پذیر است ولی برای افراد بالای 18 سال برای تحصیل در برخی از دانشگاه های کانادا مدرک زبان انگلیسی نیاز است و مدرک آن ها باید حداکثر 5.5 نمره داشته باشد.

دریافت ویزا تحصیلی بدون داشتن مدرک زبان انگلیسی هم وجود دارد. ولی در صورتی که مدرک زبان انگلیسی نداشته باشید باید قبل از این که شروع به تحصیل کنید دوره های زبان انگلیسی را در این کشور بگذرانید تا بتوانید به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید.

داشتن زبان انگلیسی برای تحصیل در کشور کانادا بسیار اهمیت دارد چون برای ارتباط برقرار کردن با دیگران نیاز به یادگیری زبان است تا بتوانید خرید و یا دیگر کارهای خود را به راحتی انجام دهید.

جمع بندی

کانادا یکی از کشورهای توسعه یافته است که به راحتی متقاضیان را در دانشگاه پذیرش می کنند و تقریبا بیشتر دانشجویان این کشور را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند.

در کانادا دانشگاه های وجود دارد که بدون داشتن مدرک زبان انگلیسی و با قبول کردن مدرک جایگزین متقاضیان را پذیرش می کنند. برخی از مدارس و کالج ها دانش آموزان زیر 18 سال را که مدارک زبان انگلیسی ندارند را پذیرش می کند. ولی برای باید بدانید که برای تحصیل کردن در دانشگاه های که رتبه بالا دارندبدون مدرک زبان انگلیسی شانس کمتری برای پذیرش وجود دارد.