021-79147

مزایای اقامت اوکراین

اوکراین که به لحاظ استراتژیک در فصل مشترک اروپا، آسیا و خاورمیانه واقع شده است، تقریبا در همه ی بخش های تجاری موقعیتی طلایی را پیش روی سرمایه گذاران قرار می دهد. اقتصاد اوکراین دارای یکی از سریع ترین نرخ های رشد در جهان است، مالیات بر درآمد بسیار پایین است، مالیات بر مستغلات عملا وجود ندارد و فعالیت های مالی در حال حاضر برای سرمایه گذاران خارجی ممکن است.

مزایای اقامت اوکرایناوکراین همچنین موطن بیش از ۸۰۰ موسسه ی آموزشی است و اقتصاد متنوعی دارد که بیشتر حول شهرهای بزرگی نظیر کیف، اودسا، سامی، وینیستا و شهرهای بسیار دیگری، واقع شده است. این کشور همچنین در مقایسه با بسیاری کشورهای دیگر شهریه های بسیار پایین تری دارد. در اوکراین مواد غذایی فراوان و نسبتا ارزان است؛ با اینکه نمی توان انتظار تنوع موجود در آمریکا یا کشورهای اروپای غربی را داشت اما تقریبا مطابق با استاندارد های هر فردی، کافی است مثلا مرغ را می توان به صورت قطعه یا کامل خریداری کرد.

اقامت موقت اوکراین
مجوز اقامت موقت مدرکی است که به فردی خارجی یا بدون کشور این امکان را می دهد تا برای مدت زمان خاصی (بیش از ۹۰ روز) و بنا به اصول تعیین شده توسط قانون آن کشور در یک کشور خارجی اقامت داشته باشد
چگونه مجوز اقامت موقت اوکراین را بگیریم؟ اگر شما بخواهید در هر کشوری مجوز اقامت موقت را بگیرید باید چندین مرحله را پشت سر بگذارید، چرا که این فرایند به اندازه ای پیچیده است. مجوز اقامت موقت در اوکراین به فرد خارجی حق اقامت در این کشور را برای مدت زمان به خصوصی می دهد. هر فردی که مجوز اقامت داشته باشد، از همه ی حقوق دیگر افراد مقیم اوکراین برخوردار است. تنها در یک صورت نیاز به مجوز اقامت ندارید آن هم این است که کمتر از ۹۰ روز در اوکراین اقامت داشته باشید. برای این مدت شما می توانید آزادانه در این کشور اقامت داشته باشید. دلایل که بر اساس آن ها می توانید مجوز اقامت موقت را دریافت کنید:
قصد کار در اوکراین را داشته باشید.
قصد ملحق شدن به خانواده را داشته باشید (اگر همسرتان شهروند اوکراین باشد)
قصد ملحق شدن به خانواده را داشته باشید (اگر همسرتان یا فرزندتان مجوز اقامت موقت در اوکراین را داشته باشد)
قصد شرکت در کمک های فنی بین المللی را داشته باشید.
عضو سازمان مذهبی ای باشید.
قصد تحصیل در اوکراین را داشته باشید.
کارمند یک شرکت وابسته ی خارجی باشید
قصد شرکت در کار علمی، آموزشی، فرهنگی یا داوطلبانه را داشته باشید.
خبرنگار یا کارمند یک رسانه ی خارجی باشید.
در این موارد شما می توانید مجوز اقامت موقت در اوکراین را دریافت کنید

اقامت اوکراین از طریق تحصیل و دانشجویی

اگر شما به دنبال گام های بعدی خود در تحصیل برای دانشگاه های انگلیسی در اروپا هستید، تحصیل در اوکراین بهترین گزینه شما است. با انتخاب بیشتر آموزش در اوکراین به این نتیجه نرسید که این راه شما را به جلو هدایت می کند و کارفرمایان آینده را تحت تاثیر قرار خواهد داد، زیرا آن ها خواهند دید که شما فقط در حال پیروی از جمعیت هستید،

زمانی که تحصیلات خود را ادامه می دهید. تحصیل در اوکراین نظرات برجسته ای را با فرآیند کاربرد دارد که هم آسان و هم قابل فهم است، ما هر قدم در این مسیر با شما هستیم.

تحصیل اوکراینی به عنوان یکی از بهترین ها در دنیا در نظر گرفته می شود که به تاریخ طولانی و غنی این کشور نسبت داده می شود. موسسات آموزشی عالی در اوکراین برای اولین بار در قرن هفدهم تاسیس شده و حتی پس از آن دانش آموزان را از سراسر جهان جذب کردند. استادان باتجربه و پروفسور ها، تنوع زیادی از تخصص و استانداردهای اروپایی کیفیت آموزش اوکراین را در میان دانشجویان سراسر جهان مورد استقبال قرار می دهد. در سال ۲۰۰۵، اوکراین به فرایند بولونیا پیوست، که یک گام مثبت به سوی ادغام تحصیل در اوکراین در منطقه آموزش عالی اروپا است.

 

موسسات آموزش عالی اوکراین دوره های خود را در اوکراینی، روسی یا انگلیسی ارائه می دهند. دانشجویان بین المللی این فرصت را دارند تا در بیش از ۲۴۰ موسسه آموزش عالی تحصیل کنند و تخصص خود را در رشته های علمی مختلف کسب کنند. هر سال، موسسات عالی آموزش عالی از دانشجویان بیش از ۱۵۰ کشور استقبال می کنند.