021-79147

نمایشگاه گل لاله در اوکراین

نمایشگاه گل لاله در اوکراین

نمایشگاه گل لاله در اوکراین

نمایشگاه گل لاله در اوکراین

حدود صد و هشتاد هزار شاخه گل لاله برای تزئین این نمایشگاه استفاده شده است.
نمایشگاه گل لاله در شهر کی یف به عنوان افسانه های جهان. حدود صد و هشتاد هزار شاخه گل لاله برای تزئین این نمایشگاه استفاده شده است.

«کوکنهوف» که با نام باغ اروپا هم شناخته می‌شود یکی از محبوب‌ترین باغ‌های گل کشور هلند است که در بهار و به مدت دو ماه بازگشایی می‌شود تا بازدیدکنندگان بتوانند از زیبایی‌هایش استفاده کنند، این دو ماه که با نام جشنواره لاله هم شناخته می‌شود بزرگ‌ترین جشنواره گل لاله در جهان است.

رزرو هتل
جشنواره گل کوکنهوف هلند مشهورترین جشنواره گل لاله در جهان است و باغ گل کوکنهوف، مرکز برگزاری جشنواره سالانه گل لاله کشور هلند محسوب می‌شود. باغ گل کوکنهوف از معروف‌ترین باغ‌های دنیا و از زیباترین باغ‌های گل جهان به شمار می‌آید. این باغ یکی از برترین پارک‌های کشور هلند است.

جشنواره گل کوکنهوف

این جشنواره دقیقاً در جنوب شهر آمستردام در شهر کوچک لیسه برگزار می‌شود. باغ گل کوکنهوف، هر سال فقط دو ماه در فصل بهار به روی عموم باز است تا بهترین گل‌های لاله، زعفران، نرگس (لاله یا نرگس زرد) و سایر گل‌های پیازدار هلندی را در معرض نمایش عمومی بگذارد. شرکت در این جشنواره برای علاقه‌مندان به گل و گیاه و باغبانی، سفر سرگرم‌کننده یک روزه‌ای از پایتخت به این باغ گل به شمار می‌آید.