021-79147

نکات خیلی مهم در مورد اقامت اوکراین

نکات خیلی مهم در مورد اقامت اوکراین

نکات خیلی مهم در مورد اقامت اوکراین

نکات خیلی مهم  مورد اقامت در اوکراین

نکات خیلی مهم در مورد اقامت اوکراین

موارد بسیار مهمی هستش که باید در نظر بگیرید شاید این مواردی که خدمتتون می خواستم بگم را هیچکسی به شما نمی گوید
خیلی جالب است نکات بسیار ریز که هیچکسی حتی فکرشم نکرده است
دوبی ، ترکیه ، ارمنستان ، گرجستان ، آذربایجان و هر کشوری دیگر چه در اروپا چه در آسیا و چه در آمریکا و چه و چه و چه این کشورها و تمام مواردی که گفتم اقامت دائم نمی دهند البته کشور ترکیه با خرید ملک شخصی که هذینه ۲۵۰ هزار دلار می باشد اقامت دائم را به مقیم های خود می دهد.

نکات خیلی مهم در مورد اقامت اوکراین

کشورها و قاره هایی که نام انها را در بالا بردیم فقط اقامت یکساله و یا موقتی می دهند در مقابل مالیات های سالانه و فقط و فقط قابل تمدید هستن و هیچ نوع دیگری تبدیل به اقامت دائم نمی شود.
در قانون کشور اوکراین نوشته شده که فرد و یا شخص مورد نظر خارجی تحت شرایط های خاصی می تواند اقامت دائم دریافت کند.
تنها این قانون برای کشور اوکراین می باشد چرا بخاطر اینکه اوکراینی ها و قانون اوکراین تحت حمایت حقوق بشر و به شخصی که طبق قانون آنها رفتار کند احترام گذاشته و آن را می پذیرند..
موقعیت اوکراین : به این صورت می باشد که در اروپای شرقی قرار گرفته. همسایگان غربی اش کشورهای تحت شینگن می باشند. همسایگان شرقی اش روسیه ، همسایگان شمالی اش بلاروس ، همسگان جنوبی اش بلاروس می باشد.
نکته جالب اینجاست که تمام شهروندان و مردم اوکراین از سال ۲۰۱۷ حق تردد به حوزه کشورهای شینگن را بدون ویزا را دارند و تصویب و جزو مقرارت آمده که تا پایان خروج کشور انگلیس از برگزیت و اتحادیه اروپا به انگلیس هم بدون ویزا از اوکراین می توان سفر کرد.
اقامت دائم اوکراین تنها ۴۵ روز دائمی و مادام العمر بدون نیاز به تمدید نکته جالب اینجاست خانواده ها براحتی با هزینه کمتر اقامت می گیرند بر اساس همسر و نفر اول بعد از گذشت ۳ تا ۵ سال از گرفتن اقامت دائم و زندگی کلی در اوکراین حق مسلم دریافت پاسپورت کشور اوکراین و شهروندی را خواهد داشت.