021-79147

اقامت اوکراین از طریق خرید ملک

تو ایران تقریبا،این تو اکثر خونواده ها مرسومه که معمولا خیلی سعی می کنن یه پولی جمع کنن و بدن یه خونه و یه اپارتمان بگیرند و بدن اجاره … بله اسم این سرمایه گذاری هست ولی بهترین سرمایه گذاری نیست …

بعد ازشون می پرسی کجا خریدید میگن یه محله پایین تر از خودمون !!!

شما باید جایی سرمایه گذاری کنید که بیشترین بازدهی رو داشته باشه ….

بنابراین باید یه فرایند تعریف کنیم …..

✅ اولین مرحله سرمایه گذاری شناساییه … مثلا اگه بخوایم توی شمال ملک بخریم باید بریم همه جا رو شناسایی کنیم که کجا احتمال داره ویلا سازی بیشتر رشد کنه مسافرها به کجا علاقه دارند ، کجا بیشترین امکانات رو داره و …. ممکنه وقت ببره ولی لازمه …

✅مرحله بعدی ارزیابی هست اونایی رو خوب که دونستیم اولویت بندی کنیم بگیم اولیت اول فلان منطقه دوم فلان جا و …. ممکنه پولمون به اولویت اول نرسه ولی با توجه به پولمون دوباره گلچین می کنیم

✅و مرحله اخر انتخابه …. انتخاب شاه کلیده … متاسفانه ما ایرانی ها رو انتخاب های مهممون وقت نمی ذارم و می گیم حالا می خریم اگه قسمتمون بود که قیمت می ره بالا و گرنه هم که حکمتی هست …. ولی ما باید رو انتخاب های راهبردی دقت بیشتری بزاریم چون تو زندگی مون خیلی تاثیر دارند

❎خیلی از ما برای خریدن لباس وسواس بیشتری به خرج می دیم تا وقتی که داریم یه خونه یا ماشین یا … می خریم …. ولی باید تو انتخاب های راهبردی مثل سرمایه گذاری هامون دقت و وسواس بیشتری به خرج بدیم تا بتونیم بهترین گزینه رو انتخاب کنیم

حالا یک عده هستن که باهوشترن و دنبال خرید ملک تو خارج از ایران هستن که با یک تیر دو تا نشون بزنن ! یعنی هم یک ملک خارج از کشور دارن هم اینکه اقامت اونجا را میگیرن !!
غافل از اینکه اولا اقامت های موقت یکساله و چند ساله اصلا فایده ای نداره !
و اقامت دائم که خیلی مهمه !!
۲- پول از طریق صرافی های خارج از کشور جابجا میکنن ، و این ریسک همیشه وجود داره که دولت آن کشور دست بزاره رو ملکی که خریدین و بپرسه منبع پول از کجا بوده !! صرافی ها در حقیقت دارن پولشویی میکنن!!!
پول باید از طریق سیستم بانکی وارد کشور مقصد بشه !! یا اینکه قبل از اینکه ملک مورد نظر بخرید ، اقامت دائم گرفته باشید ! تکرا میکنم اقامت دائم!!!
۳- قوانین مالیاتی را نمیدانند !!!موقع خرید و موقع فروش !!!
۴- چون دارن اقامت میگیرن رو قیمت خانه تحقیق نمیکنن!! خونه ای که ۱۰۰ هزار دلار میارزه را میخرن ۱۲۰،۰۰۰ دلار !!!

حالا ما چه راهی به شما پیشنهاد میکنیم؟؟
خیلی از کانال ها و شرکت ها که در بازار مهاجرتی اوکراین کار می‌کنند میگن با خرید خانه نمیشه اقامت گرفت ))))
ولی ما راهش اینجا به شما میگیم)))
با ویزا توریستی میایین اوکراین ، یک حساب بانکی باز میکنید و یک شرکت بنام خودتون ثبت میکنید !!
میرید یک کشور دیگه که ما بعدا بهتون میگیم ، یک حساب بانکی دیگه باز میکنید !
مبلغ صد هزار دلار میریزی به اون حساب و از طریق سوییفت پول میزنید به حساب اوکراینتون !!
از حساب شخصیتتون پول میزنید به حساب شرکت !!
حالا میتونید تقاضا اقامت دائم کنید !!!
ما اقامت برای کل اعضا خانواده میگیریم !!
حالا میتونید با پولی که تو حساب شرکته یک خانه صد هزار دلاری بخرید !!!

چرا مهاجرت به اوکراین؟!

می‌دانیم یکی از طرق مهاجرت به اوکراین از طریق خرید ملک است؛ ولی چرا اوکراین؟ یا اساسا چرا مهاجرت به اوکراین از طریق خرید ملک؟

 ? اوکراین بیستمین اقتصاد بزرگ دنیا، با هدف قرار گرفتن میان بیست اقتصاد برتر جهان تا سال ۲۰۲۰ است و همچنین دهمین اقتصاد اروپاست.

? اقتصاد اوکراین با رشد متوسط سالانه بیش از ۵ درصد طی دهه گذشته، رشد چشمگیری داشته است. در سال ۲۰۱۲ اوکراین به عنوان هفتمین کشور جذاب برای سرمایه‌گذاری در حوزه املاک شناخته شده است.

 ✅ با وجود چنین مزیتی و همچنین امکان دریافت اقامت دائم از طریق خرید ملک در اوکراین، باید گفت بدیهی است که اوکراین یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی از طریق خرید ملک است.

 

در این مقاله مدارک و شرایط لازم برای اخذ اقامت اوکراین از طریق خرید ملک بیان شده است. خرید ملک در اوکراین می تواند می تواند برای زندگی در آنجا  و اقامت اوکراین از طریق خرید ملک اتفاق بیفتد یا با دید اقتصادی و سرمایه گذاری در اوکراین انجام شود.

اوکراین یکی از معدود کشور های اروپایی است که می توانید در این کشور با هزینه کم صاحب ملک شوید.خرید ملک در اوکراین می تواند با دید اقتصادی و سرمایه گذاری در اوکراین انجام شود یا می تواند برای زندگی در اوکراین و اقامت دائم اوکراین اتفاق بیفتد.واحدهای اسمارت از ۲۰ متر تا ۳۰ متر با قیمت حدودی ۱۰۰۰ دلار برای هر متر مربع بسیار سود ده می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ملک در اوکراین می توانید با موسسه حقوقی سفیر نور تماس بگیرید و از مشاوره رایگان وکلای ما بهره مند شوید.

خرید ملک در اوکراین حتی از ایران نیز قیمت پایین تری دارد(البته الان با دلار ۱۵ تومنی نه).البته کاملا بستگی دارد که در کدام شهر و کدام منطقه از شهر بخواهید ملک خریداری کنید.اما به صورت میانگین هزینه ملک در اوکراین در حدود ۳۵۰۰۰ دلار خواهد بود.این قیمت پایین باعث شده از سراسر اروپا و حتی آسیا اقدام به خرید ملک در اوکراین کنند و این کار را یک سرمایه گذاری در اوکراین به شمار می آورند.

با توجه به پیشرفت سریع اوکراین در اقتصاد و روابط بین الملل و حضور شرکت های امریکایی و اروپایی به احتمال زیاد قیمت ملک در اوکراین رشد چشم گیری خواهد داشت و در آینده دیگر نمی توان به این راحتی در اوکراین ملک خریداری کرد.

دولت اوکراین شرایط ویژه ای برای شهروندان اوکراینی برای خرید ملک در نظر گرفته است. در حدود ۸۰ درصد از قیمت کل خانه را می توانید وام بگیرید و این می تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند. البته برای گرفتن وام بانکی در اوکراین نیاز است که ابتدا اقامت دائم داشته باشید و شهروند اوکراین محسوب شوید.

البته برای خرید ملک نیاز نیست تمام هزینه ها را همان ابتدا پرداخت کنید.با روش هایی می توانید فقط در حدود ۳۰ درصد از هزینه ملک را ابتدا پرداخت کرد و مابقی آن را به صورت اقساطی پرداخت کنید. شرکت های سازنده شرایط پیش خرید فوق العاده ای دارند

 اقامت اوکراین از طریق خرید ملک : خرید ملک در اوکراین یا اجاره؟

سوالی که بسیاری از افراد از موکلین مهاجرتی ما می پرسند این است که آیا با توجه به شرایط هزینه های کم اجاره در اوکراین آیا بهتر نیست از خرید ملک در این کشور صرفه نظر کنیم؟

ما پیشنهاد می کنیم با توجه به شرایط مالیتان در این باره تصمیم بگیرید.به صورت کلی اگر بتوانید در اوکراین ملک خریداری کنید از چندین نظر می تواند بهتر از اجاره باشد. قیمت ملک در اوکراین پایین تر از این نخواهد رفت و قطعا در آینده ای نزدیک چندین برابر خواهد شد. پس علاوه بر داشتن ملک در اوکراین می توانید این کار را یک سرمایه گذاری در اوکراین نیز در نظر بگیرید.اما اگر توان خرید ملک در اوکراین را ندارید اجاره خانه می تواند گزینه مناسبی باشد.اجاره خانه دو خوابه در اوکراین در حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار در ماه است که با توجه به متراژ و مکان خانه این هزینه میتواند تا حدودی متغیر باشد.

اگر تصمیم به اقامت اوکراین از طریق خرید ملک دارید حتما با کارشناسان ما مشورت نمایید. ما اماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز هستیم.

خرید اپارتمان در اوکراین

برای خرید آپارتمان در اوکراین حتما با ما مشورت نمایید تا هم از اعتبار شرکت سازنده باخبر شوید و هم اینکه با قیمت های بسیار مناسب نسبت به خرید اقدام‌نمایید.