021-79147

آیا با ویزای توریستی می توان به کانادا مهاجرت کرد

آیا با ویزای توریستی می توان به کانادا مهاجرت کرد

آیا با ویزای توریستی می توان به کانادا مهاجرت کرد

ویزای توریستی یک نوع ویزا برای اقامت کوتاه مدت در کانادا است که در سه نوع می باشد یک بار ورود، چند بار ورود و سوپر ویزای کانادا که تفاوت این سه نوع ویزای توریستی در مدت زمان  اعتبار آن ها و همچنین تعداد دفعاتی که می تواند وارد کانادا شود است.

در ویزای سینگل و یا همان یک بار ورود می توانید تنها یکبار وارد کشور کانادا شوید و برای ورود دوباره باید ویزای کانادا را مجددا دریافت کنید. با ویزای سینگل فقط می توانید 6 ماه در این کشور بمانید.

در صورتی که اگر ویزای مولتیپل یا همان چند بار ورود داشته باشید می توانید چند بار به خاک کانادا وارد شوید و با هر بار سفر به کانادا می توانید شش ماه در این کشور بمانید.

نوع سوم ویزای توریستی کانادا سوپر ویزا کانادا نام دارد که به آن ویزای والدین نیز می گویند. این نوع ویزا مختص مادر بزرگ و پدر بزرگ و یا والدین افرادی است که در کانادا اقامت دائم دارند می باشد. برای دریافت این نوع ویزای کانادا باید فردی که در کانادا اقامت دارد برای والدین و یا مادر بزرگ و پدر بزرگ خود دعوتنامه بفرستد. اعتبار این نوع ویزا 10 سال است و فرد در این مدت می تواند بدون محدودیت به کانادا سفر نماید.

شما می توانید با ویزای توریستی در کانادا اقامت داشته باشید و بعد از انجام دادن کارهای تبدیل آن به ویزای کاری و یا تحصیلی مدت اقامت خود در این کشور را تمدید کنید. در ادامه تبدیل ویزای توریستی و تبدیل آن به اقامت را برای شما توضیح می دهیم.

ویزای توریستی و دریافت اقامت

کانادا یکی از مقاصد بسیار محبوب بین افرادی است که می خواهند مهاجرت کنند. کانادا یکی از کشورهای مهاجر پذیر به حساب می آید و برای این که بتواند توسعه علمی و اقتصادی داشته باشد به جذب نیروی ماهر و افراد تحصیل کرده نیاز دارد از این رو سالانه هزاران مهاجر به این کشور سفر می کنند.

در صورتی که افراد بخواهند با ویزای توریستی اقامت دریافت کنند سه روش وجود دارد:

روش اول این است که فرد می تواند با ازدواج با شهروند کانادایی اقامت بگیرد بدین صورت که فرد کانادایی می تواند اسپانسر فرد متقاضی شود و فرد با ازدواج با شهروند کانادایی می تواند اقامت شغلی و یا اقامت دائم را دریافت نماید.

روش دوم بدین صورت است که اگر فردی که ویزای توریستی دارد می تواند به کانادا مهاجرت نماید و در صورت نیازمند بودن به کمک انسان دوستانه می تواند با یک وکیل حرفه ای صحبت نماید تا بتواند برای شخص ویزای دائم دریافت نماید. نقش یک وکیل حرفه ای و کار بلد برای دریافت اقامت بسیار تاثیرگذار است. وکیل خبره با اطلاع کامل از قوانین و مقررات کشور کانادا می توانند به راحتی کارهای اقامت دائم این کشور را انجام دهد.

روش سوم این است که اگر فرد متقاضی بخواهد به کانادا مهاجرت نماید و درخواست خود را ارائه داده است و با درخواست او موافقت شده است فرد می تواند وارد کانال کانادا شود و ویزای توریستی خود را تبدیل به اقامت دائم نماید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم توضیحات مفیدی را درباره ویزای توریستی و تبدیل آن به اقامت دائم و یا مهاجرت در اختیار شما قرار دهیم. در صورتی که شما بخواهید اقامت توریستی خود را به اقامت دائم تبدیل کنی می توانید با ازدواج با یک شهروند کانادایی اقامت دائم و همیشگی این کشور را دریافت نماید.