021-79147

در سال های گذشته گرفتن اقامت رومانی از طریق تمکن مالی مورد توجه متقاضیانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند و دارای بودجه و سرمایه زیادی هستند قرار گرفته است. گرفتن اقامت از طریق خود حمایتی و یا همان تمکن مالی یکی از روش آسان و سریع مهاجرتی است و یک روش عالی برای افراد بازنشسته و یا افرادی که دارای شرایط مالی بسیار مناسب هستند می باشد.

مهاجرت به رومانی از طریق تمکن مالی مناسب افرادی است که دارای سرمایه قابل توجهی هستند و از طریق راه های دیگر مانند حقوق بازنشستگی، سود بانکی، اجاره ملک درآمد دارند. به طور کلی این اقامت برای افرادی مناسب است که می توانند بدون کار کردن هزینه های زندگی خود و خانواده را بپردازند.

برای اقامت در کشور رومانی باید چیزی حدود 2500 یورو داشته باشید تا بتوانید اقامت این کشور را دریافت نماید همچنین باید دارای گواهی عدم سوء پیشینه هم باشید.

تمکن مالی رومانی

تمکن مالی یک سند رسمی و معتبر است که نشان می دهد که موجودی حساب شما مطابق با هزینه کشور رومانی است و این تمکن مالی به دو یا چند زبان ارائه می شود.

گرفتن اقامت از طریق خود حمایتی یک روش کلی می باشد که دارای شرایط مخصوصی است و به یک سری شرایط مالی نیاز دارد ولی نیازی به انتقال سرمایه به کشور رومانی را ندارد.

تمکن مالی رومانی بدین صورت است که فرد باید اثبات نماید که تمکن مالی دارد و می تواند هزینه های زندگی خود را بپردازد. فرد با نشان دادن اموال خود به دولت رومانی اثبات می کند که می تواند هزینه های زندگی خود و خانواده خود را بدهد.

مهاجرت کردن به رومانی بدین صورت است که فرد باید برای گرفتن اقامت کشور رومانی از طریق تمکن مالی باید چیزی حدود  5 تا 12 هزار دلار بپردازد که این هزینه ها شامل: آماده کردن اسناد و تشکیل کارتکس و امور اداری، وکیل بین المللی و …. در کشور رومانی می باشد.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن اقامت رومانی از طریق تمکن مالی

آماده کردن مدارک و داکیومنت سازی مورد نیاز از سری مراحل مهم برای گرفتن تمکن مالی می باشد برای گرفتن اقامت بهتر است که از افراد با تجربه و خبره کمک بگیرید. از سری مهم ترین مدارک مورد نیاز برای گرفتن اقامت:

مزایای دریافت اقامت رومانی از طریق تمکن مالی

دریافت اقامت رومانی از طریق تمکن مالی دارای یک سری مزایای است که این مزایا شامل:

جمع بندی

مهاجرت به کشور رومانی یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که دارای تمکن مالی خوبی هستند و می توانند از طریق بازنشستگی، ریافت سود حساب بانکی و …. هزینه های زندگی خود را بپردازند.روش های دیگری  برای مهاجرت به این کشور وجود دارد که یکی از آسان ترین روش ها مهاجرت از طریق تمکن مالی می باشد.