021-79147

اقامت رومانی از طریق ثبت شرکت یکی دیگر از روش های مهاجرت به این کشور است. کشور رومانی از لحاظ اقتصادی دارای موقعیت بسیار عالی است و به سرت در حال رشد می باشد.

برای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در کشور رومانی چندین روش وجود دارد که شما می توانید یکی از دو نوع شرکت سهامی و یا شرکت با مسئولیت کم و محدود را در کشور رومانی افتتاح نماید.

در صورتی که قصد مهاجرت به کشور رومانی را دارید بهترین راه مهاجرت اقامت از طریق ثبت شرکت است که یک راه بسیار مطمئن برای شما به حساب می آید. کشور رومانی از روش های گوناگون اجازه ثبت شرکت و کار در این کشور را به افراد می دهد.

کشور رومانی یکی از زیباترین کشورهای قاره اروپا است که جاذبه های تاریخی بسیار زیبایی است پایتخت کشور رومانی شهر بخارست است و زبان رسمی این کشور زبان رومانیایی است که به زبان ایتالیایی و لاتین بسیار شباهت دارد. دین این کشور مسیحیت می باشد و همچنین واحد پول آن ها لئو است.

ثبت شرکت در رومانی

کشور رومانی دارای بزرگترین اقتصاد جهان است و به این علت توجه بسیاری از مهاجران را به خود جذب کرده و ثبات سیاسی آن و همچنین امنیت اجتماعی بالای این کشور و اقتصاد بزرگ آن باعث شده است که بیشتر افراد این کشور را برای مهاجرت انتخاب کنند. مهاجران بسیاری برای سرمایه گذاری، کار و تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند.

کشور رومانی در بسیاری از زمینه ها اقتصادی دارای پیشرفت چشمگیری بوده است و به این علت سالانه مهاجران بسیاری این کشور را برای اقامت خود انتخاب می کنند. برای ثبت شرکت در این کشور شرایطی در نظر گرفته شده که در صورتی که متقاضیان این شرایط را دارا باشند می توانند برای ثبت شرکت اقدام کنند که این شرایط شامل:

شما باید به کشور رومانی ثابت کنید که طرح پیشنهادی شما برای اشتغال زایی و ثبت شرکت برای اقتصاد این کشور مفید است. در صورتی که فرد دارای شرایط ذکر شده باشد می تواند در مدت زمان کوتاه اقامت این کشور را دریافت کند.

روند دریافت اقامت رومانی بدین صورت است که فرد در ابتدا اقامت موقت این کشور را دریافت می کند و در صورتی که بعد از گذشت چند سال در زمینه تجاری و ثبت شرکت موفق بود می تواند اقامت دائم این کشور را دریافت نماید  و تابعیت آن را بگیرید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در کشور رومانی برای دریافت اقامت

برای این که در ثبت شرکت خود موفق شوید بهترین کار این است که این کار را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید  تا آن ها بتوانند به راحتی مراحل ثبت شرکت و دریافت اقامت را برای شما بگیرند.

ثبت شرکت در کشور رومانی روش های مختلفی دارد فرد متقاضی باید شرایط و مدارک ذکر شده را دارا باشد تا بتواند برای ثبت شرکت اقدام نماید.

جمع بندی

ثبت شرکت در کشور رومانی یکی از روش های گرفتن اقامت است که باعث شده است که افراد زیادی جذب این روش مهاجرتی شوند و آن را برای مهاجرت خود انتخاب کنند.  برای دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در رومانی باید شما شرایط ذکر شده را دارا باشید و بتوانید مدارک و شرایط مورد نیاز برای ثبت شرکت ارائه دهید. برای سریع تر انجام دادن کارهای ثبت شرکت بهتر است از افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا کارهای شما زودتر انجام شود.