021-79147

دریافت اقامت از طریق تولد یکی از روش های است که می توانید با آن برای فرزند خود اقامت بگیرید. کشور رومانی یکی از کشورهای بسیار زیبای اروپایی است که در سال های گذشته در زمینه بازرگانی، تجاری، اقتصادی پیشرفت چشمگیری داشته است. کشور رومانی دارایی جمعیت 21 میلیون نفر است و زبان این کشور رومانی می باشد و مردمان آن پیرو مسیحیت ارتدکس هستند.

یکی از اصلی ترین مزایای این کشور تحصیل رایگان در دوره عمومی است این دوره به صورت اجباری می باشد و تمامی افراد باید این دوره را بگذرانند. دریافت اقامت رومانی از طریق تولد بدین صورت است که فرزند شما در این کشور به دنیا بیاید و شما در این کشور سکونت داشته باشید.

بیشتر خانواده ها دوست دارند فرزند خود را در بهترین کشور و با بهترین موقعیت و مکان به دنیا بیاورند از این رو مهاجرت به کشورهای اروپایی را انتخاب می کنند تا فرزندان آن ها در این کشورها به دنیا بیایند و از امکانات این کشور ها بهره مند شوند.

مهاجرت از طریق تولد چگونه است؟

مهاجرت از طریق تولد یکی از راه های بسیار عالی است که افراد زیادی به آن علاقه مند هستند و این راه را برای این انتخاب می کنند که فرزندان آن ها از زندگی رفاهی و شرایط زندگی عالی برخوردار باشند.

والدینی که قصد مهاجرت به این روش را دارند باید به روش های اخذ اقامت از طریق تولد  فرزند مسلط باشند و تمامی اطلاعات و قوانین ان را بدانند تا بتوانند راحت تر اقامت این کشور را دریافت کنند. برای گرفتن اقامت شما باید دو اصل خاک و اصل خون را در نظر بگیرید.

اصل خاک و خون دو روش می باشند که والدین از طریق آن ها برای دریافت اقامت دائم و یا کارت شهروندی فرزند خود اقدام نمایند.

اصل خاک روشی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و کودکی که در خاک کشوری به دنیا بیاید می تواند اقامت این کشور را دریافت نماید و به عنوان یکی از شهروندان قانونی آن کشور به زندگی در آن جا ادامه دهد.

اصل خون یکی دیگر از روش های است که از آن برای جلوگیری از سکونت افراد بیگانه در کشور استفاده می کنند.  در این روش با توجه به تابعیت یکی از والدین به کودک اجازه داده می شود که در کشور رومانی بع عنوان شهروند زندگی کنند.

دریافت اقامت رومانی از طریق تولد با توجه به سختی های که دارد یکی از روش های بسیار ساده برای دریافت اقامت است به خصوص اگر یکی از والدین و یا هر دو والدین دارای تابعیت کشور رومانی باشند.

بعد از به دنیا آمدن فرزند شما در کشور رومانی شما پیگیری های لازم را انجام دهید تا بتوانید کارت شناسایی نوزاد مقیم کشور رومانی را دریافت نماید. این کودکان می توانند باقی عمر خود را در این کشور بمانند و از مزایای این کشور بهره مند شوند.

شرایط دریافت اقامت از طریق تولد

جمع بندی

تولد فرزندان برای پدر و مادرها یک موضوع مهم است و آن ها دوست دارند که فرزند خود را در کشورهای پیشرفته به دنیا بیاورند. برای این که بتوانید اقامت دیگر کشورهای اروپایی را برای فرزند خود بگیرید باید شرایط ذکر شده را دارا باشند تا بتوانند به اقامت رومانی از طریق تولد را دریافت نمایند.