021-79147

سایت های کاریابی در اروپا (هلند سوییس فنلاند نروژ سوئد)

سایت های کاریابی در اروپا (هلند سوییس فنلاند نروژ سوئد)

سایت های کاریابی در اروپا (هلند سوییس فنلاند نروژ سوئد)

سایت های کاریابی در اروپا (هلند سوییس فنلاند نروژ سوئد)

می خواهید در اروپا و در یک کشور خوب بورسیه تحصیلی عالی به دست بیارید، اما نمی‌دانید که از کجا باید کار را شروع کنید؟ بورسیه خوب تحصیلی، آن هم از یک کشور و دانشگاه خوب همان چیزی هست که آینده کاری و زندگی شما را تامین می‌کند و می‌سازد.

سلام، من امروز اینجا کنار شما هستم که به شما چند سایت و منبع عالی برای دریافت بورسیه از کشورهایی مثل هلند، فنلادی، سوئیس، نروژ و حتی سوئد را معرفی کنم. با این چند سایت می‌توانید در یک مدت زمان کوتاه یک بورسیه عالی را پیدا کنید و خیلی سریع کارهای مهاجرت و اقامت را انجام بدید.

خوب بیاید کارمان را شروع کنیم.

 

کشور هلند

اولین کشور، کشور گل و سرزمین‌های حاصلخیز یعنی هلند هست. همه ما هلند را به کشور گل‌ها می‌شناسیم، اما علاوه بر پرورش گل، کشور هلند مملو از دانشگاه‌های معتبر هست که هرساله هزاران نفر را به صورت رایگان بورسیه می‌کنند. بورسیه‌های برای خیلی از رشته‌ها از علوم مهندسی گرفته تا علوم‌انسانی ارائه می‌شوند.

اولین سایتی که می‌خواهم در اینجا به شما معرفی کنم سایت تودِلفت (TUDelft) هست. این وب سایت در زمینه‌های مختلف بورسیه، فرصت تحصیلی و مطالعاتی و نیز فرصت‌های شغلی معرفی می‌کند. سطوح این دانشگاه شامل ارشد و دکترا می‌شود. همچنین می‌توانید با کمک آن پروژه‌های تحقیقاتی و فرصت‌های کاری پس از تحصیل را نیز بیابید. آدرس این وب سایت : https://Vacature.beta.tudelft.nl است.

سایت دوم، سایت جابز (Jobs) هستش که هم به شما موقعیت‌های دریافت بورسیه تحصیلی را معرفی می‌کند و هم می‌توانید در آن کارهای تحقیقاتی را پیدا کنید. زبان این سایت هلندی هست و باید برای کار با آن باید به زبان هلندی یا آلمانی مسلط باشید. بیشتر توصیه‌های ارائه شده در اینجا مربوط به شرکت‌های فناوری اروپای شمالی و آلمان هستند. توضیحات زیادی ندارد، می‌توانید با مطالعه هر کدام از موقعیت‌های بورسیه یا فعالیت تحقیقاتی از خدماتش استفاده کنید. آدس سایت جابز همhttps://obs.tue.nl است.

سایت سوم، سایت کی،تی،اچ (KTH) هست که اسم اصلی آن «کالج و انیستیتو سلطنتی تکنولوژی» هست. این سایت چندزبانه هست و موقعیت‌های تحصیلی، تحقیقاتی و کاری زیادی را در قسمت شمال اروپا، آلمان و اروپایغربی معرفی می‌کنه. از مزایای این سایت آن است که می‌توانید به یک جدول زمانی، راهنمای کورس‌های آموزشی و برنامه‌های تحصیلی و غیره هم دسترسی داشته باشید. آدرس آن هم خیلی ساده است. https://kth.se

کشور سوئیس

کشور بعدی کشور سوئیس هست. کشور سوئیس سایت‌های زیادی دارد؛ اما سایت رِفلاین (Refline)

یکی از سایتهایی هست که به صورت تکزبانه و به زبان سوئدی فرصت‌های تحصیلات عالی، موقعیت‌های تحقیقاتی و همچنین بورسیه را به شما معرفی می‌کند. در این وب سایت گزینه‌های مختلفی رد پیش رو شما قرار می‌گیرد که شامل برنامه‌های تحقیقاتی انیستیتوها، برنامه‌های استعدادیابی، فرصت‌های تحقیقاتی، امکان کاریابی در فضاهای آکادمیک می‌شود. این سایت متأسفانه تکزبانه و به زبانه سوئدی هست و باید حتماً برای کار با آن آشنایی داشته باشید. آدرس این سایت هم https://pply.refline.ch است.

کشور فلاند

کشور بعدی کشور فلاند هست.کشور فنلاند این روزها در جذب دانشجوهای خارجی به خصوص در مقطع دکترا فعال بوده و هست. این کشورها منابع و فرصت‌های مطالعاتی و تحصیلی عالی زیاد دارد من در اینجا سه تا سایت را به شما معرفی می‌کنم.

سایت اول سایت، سایت دانشگاه شرقی فنلاند (University of eastern filand) است. این سایت بورسیه‌ها و فرصت‌های تحصیلی و تحقیقاتی در زمینه علوم‌انسانی و مهندسی و فناوری را ارائه می‌کند. این دانشگاه رشته‌های مرتبط به علوم‌اجتماعی، زیست فناوری، علوم‌اقتصادی، فناوری و هنر را در برنامه آموزشیش گنجانده. همچنین زیررشته‌های فناوری محور مرتبط با هر کدام از رشته‌های اصلی در اینجا ارائه می‌شوند. برای دسترسی به نسخه انگلیسی این وب سایت می‌توانید از آدرس: https://www.uef.fi/en استفاده کنید.

سایت بعدی، سایت دانشگاه اولو (Oulun Yliopisto) هست. این سایت هم به زبان فنلاندی و هم به زبان انگلیسی هستش و شامل دوره‌های متنوعی می‌شود. در این سایت هم ترکیبی از فرصت‌های تحصیلی در علوم‌انسانی و هم فناوری در دسترس است. همچنین فرصت‌های همکاری بین‌المللی، فعالیت‌های تحقیقاتی و مشاغل مرتبط به کارهای آکادمیک را نیز می‌توانید در این وب سایت مشاهده کنید. این وب سایت اطلاعات کاملی درباره هر رشته در اختیار شما قرار می‌دهد و در محتواهای آن می‌توانید منابع ارزشمندی را برای پذیرش، شناسایی فرصت‌ها و همچنین سوابق تحصیلی پیدا کنید.

برای دسترسی به نسخه انگلیسی هم می‌توانید از این آدرس استفاده کنید: https://www.oulu.fi/en

کشور نروژ

فرصت‌های تحصیلی و بورسیه بعدی برای کشور نروژ هست. کشور نروژ از قدیم بورسیه‌های متعددی را هم در سطح دکترا و هم در سطح کارشناسی ارشد ارائه می‌کرده است. در اینجا چند وب سایت خوب وجود دارد که می‌توانید فرصت‌های تحصیلی در کشور نروژ را بیابید.

اولین وب سایت وب سایت دانشگاه علوم و فنون کشور نروژ (NTNU) است. این دانشگاه اطلاعات جامعی درباره دوره‌های مختلف از سطوح کارشناسی تا دکترا را ارائه می‌کند. در این وب سایت می‌توانید فرصت‌های تحصیل در مقاطع مختلف را بیابید. همچنین بورسیه‌های تحصیلی و سایر موارد نیز در اینجا توضیح داده شده است. این سایت به زبان انگلیسی هست و اغلب منابع و دوره‌های معرفی شده به آن نیز شامل شرکت‌ها یا دانشکده‌هایی هستند که به زبان انگلیسی تحصیل و کار می‌کنند. به همین خاطر من پیشنهاد می‌کنم که در ابتدا نگاهی به آن بیندازید. وب سایت این دانشگاه هم به آدرس https://www.ntnu.edu/ هست.

دومین وب سایت در کشور نروژ سایت جنوب شرق نروژ (USN) هست. این وب سایت هم فرصت‌های مختلف تحصیلات عالی، فرصت‌های مطالعاتی و نیز کارهای مرتبط به پروژه‌های تحقیقاتی را معرفی می‌کند. وب سایت دو زبانه هست و می‌توانید به راحتی به منابع آن دسترسی داشته باشید. اگر علاقمند به تحصیل در زمینه مدیریت کسب و کار، حوزه سلامت، تاریخ، فناوری‌های نوین، زبان و ادبیات و مطالعات دریایی، یا حتی علوم محض هستید این دانشگاه بورسیه‌های جذاب و فرصت‌های مطالعاتی عالی را برای شما معرفی می‌کند. آدرس وب سایت انگلیسی این دانشگاه هم https://www.usn.no/english/ هست.

سایت دانشگاه اسلو (University of OSLO) هم یک وب سایت کامل به دو زبان نروژی و انگلیسی هست. در این وب سایت می‌توانید به مانند وب سایت‌های قبلی دوره‌های مختلف و فرصت‌های تحصیلی و بورسیه را بیابید. این وب سایت در زمینه علوم‌اجتماعی، علوم‌انسانی، علوم محض و نیز برخی از برنامه‌های دیگر مطالعاتی فرصت‌های را معرفی می‌کند. بیشتر حوزه فعالیت‌های علمی دانشگاه اسلو حوزه علوم‌انسانی و انسانشناسی است. فضای سایت هم در بدو ورود به سایت این مطلب را به شما معرفی می‌کند. آدرس نسخه انگلیسی این وب سایت هم https://www.uio.no/english/index.html هست.

دانشگاه نورد (NORD) نروژ هم فرصت‌های مطالعاتی، تحقیقاتی و تحصیلی عالی در سطوح مختلف ارائه می‌کند. این دانشگاه برنامه‌های خوش را به صورت کامل دسته بندی کرده است و در بخش فرصت‌های مطالعاتی آن می‌توانید گزینه‌های مختلف مثل بورسیه، فرصت تحقیقاتی و یا سایر موارد را بیابید. رشته‌های علوم‌اقتصادی و ‌اجتماعی، حقوق و بسیاری از رشته‌ها از جمله رشته‌های ارائه شده در این دانشگاه هستند. البته تعداد رشته‌ها، برنامه‌های مطالعاتی و نیز سطوح بورسیه ارائه شده در این وب سایت واقعاً زیاد است و باید با حوصله به جستجوی آن‌ها بپردازید. آدرس نسخه انگلیسی این وب سایت https://www.nord.no/en است.

کشور سوئد

پنجمین کشور ما کشور سوئد هست. آخرین کشوری که ما به آن می‌پردازیم کشور سوئد هست.

سوئد برنامه‌های مطالعاتی زیادی دارد و می‌توانید در آن بورسیه‌های متنوعی در سطح کارشناسی ارشد و دکترا بیابید. همچنین فرصت‌های تحقیقاتی زیادی در این کشور وجود دارد. اولین سایت سایت دانشگاه فناوری چالمرس (Chalmers) هست. این وب سایت فرصت‌های تحصیلی و مطالعاتی متنوعی را به شما ارائه می‌کند. رشته‌های این دانشگاه بسیار متنوع است. از رشته‌های علوم‌انسانی تا رشته‌های مهندسی در این وب سایت معرفی شده‌اند. در این وب سایت فرصت‌های مختلف تحصیلی، کاری، بورسیه، فرصت تحقیقاتی و حتی امکانات رفاهی برای دانشجویان معرفی شده است.

دومین سایت متعلق به دانشگاه آپپسالا (UPPSALA) است. این دانشگاه در زمینه رشته‌های مختلف دوره‌های تحصیلی، فرصت‌های مطالعاتی و کاری و در نهایت امکانات رفاهی را معرفی می‌کند. این دانشگاه بیشتر در حوزه علوم پایه، علوم‌انسانی، داروسازی و نیز علوم‌اجتماعی را شامل می‌شود. برای دسترسی به نسخه انگلیسی این وب سایت می‌توانید به آدرس https://www.uu.se/en مراجعه کنید.

آخرین وب سایتی که می‌خواهم به شما معرفی کنم وب سایت دانشگاه لینکوپینگ (Linkoping) است. این دانشگاه هم فرصت‌های زیادی را برای تحصیل، بورسیه و فرصت‌های مطالعاتی ارائه می‌کند. برنامه‌های بورسیه این دانشگاه شامل طیف گستردهای از رشته‌ها می‌شوند. مستندات کافی درباره هر کدام از بورسیه‌ها در این وب سایت وجود دارد که می‌توانید با مراجعه به آن، این موارد را مطالعه کنید.

آدرس این وب سایت هم https://liu.se/en هست.

حرف آخر

خوب در اینجا ما دانشگاه‌های مختلف از پنج کشور هلند، فنلاند، سوئیس، نروژ و سوئد را به شما معرفی کردیم. این دانشگاه‌ها برنامه‌های متنوعی برای سطوح کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می‌کردند و همچنین فرصت‌های بسیاری خوبی را برای بورسیه، فرصت مطالعاتی و امکانات رفاهی در اختیار شما قرار می‌دادند. گرچه وقت نشد که این وب سایت‌ها را دقیقتر بررسی کنیم اما شما می‌توانید خودتان آن‌ها را بررسی کرده و اطلاعات لازم را به دست بیاورید. خوشحال می‌شوم که از تجربه کاری آنها برای من بنویسید و بگویید که کار با این وب سایت‌ها به چه شکلی به پیش رفت و چه راهکارهایی را برای دریافت بورسیه، اقامت، تامین مالی، خدمات رفاهی، موانع زبانی و فرهنگی ارائه می‌کردند. در ویدئوهای بعدی بازهم همدیگر را خواهیم دید.