021-79147



اخذ پاسپورت اوکراین از طریق تولد فرزند

در حال حاضر تعداد زوج‌هایی که برای تولد فرزندشان برنامه‌ریزی می‌کنند رو به افزایش است. آن‌ها مزایای تولد نوزاد در کشورهای دیگر را به‌خوبی درک می‌کنند. این زوج‌ها به‌منظور گرفتن پاسپورت برای فرزند خود برنامه‌ریزی می‌کنند و درواقع با این کار مزیتی مادام‌العمر را به فرزندان خود هدیه می‌دهند.

از طرف دیگر خود والدین نیز از امتیاز اقامت فرزندشان سود می‌برند؛با بدنیا آمدن فرزند شما و کلیه افراد خانواده شما اقامت دایم اوکراین را کسب مینمایند..

به نظر ما در شرکت مهاجرتی سفیر نور ، انتخاب کشوری مناسب برای تولد فرزند باید یکی از دغدغه‌های مهم برای زوج‌هایی باشد که توانایی این کار را دارند. والدینی که به فکر آینده فرزندشان هستند باید از همین ابتدا (قبل از تولد فرزند خود) به‌خوبی گزینه‌ها را بررسی کنند و برای فرزندشان بهترین گزینه را انتخاب کنند. در دنیای امروز، توجه به این مقوله تحت عنوان “گردشگری تولد” رو به افزایش است

گرفتن شهروندی و اقامت برای نوزادان به دنیا آمده در کشور اوکراین کار بسیار ساده‌ای است؛ تنها لازم است که بعد از تولد نوزاد، مراحل اداری ازجمله پر کردن تعدادی فرم و فرستادن درخواستی رسمی طی شود. دیگر فرزند شما برای گرفتن اقامت نیاز به گذشتن از هفت‌خوان رستم را نخواهد داشت به‌راحتی در تمام طول عمر خود از مزایای شهروندی کشوری که در آن به دنیا آمده است بهره‌مند خواهد شد.

در اوکراین طبق قانون بدین صورت می باشد که تولد فرزند برای اعطای شهروندی صرفا از طریق خاک نمی باشد بلکه شامل آب های داخلی و اراضی دریایی نیز می شود. از این باب تمامی کودکانی که حتی در مسیر مهاجرت به این کشور متولد شده اند، می توانند از مزیت شهروندی بهره مند شوند.

شهروندی اوکراین به طور معمول با تولد کودک در اوکراین بر اساس اصل “توجیهی صحیح” به دست می آید. بسیاری از کشورهای دیگر (از جمله کشورهای توسعه یافته مانند استرالیا، فرانسه، آلمان، نیوزیلند، اسپانیا، انگلستان و) محدودیت هایی برای اعطای تابعیت از طریق خاک دارند و اغلب نیاز به حداقل یک پدر و مادر برای داشتن تابعیت آن کشور میباشد.

هیچ کشور در اروپا شهروندی اتوماتیک را بر اساس تابعیت خاک اعطا نمی کند. در حال حاضر اوکراین جزء کشورهای توسعه یافته در سطح جهان محسوب می شود که شهروندی بدون ارائه قید و شرط برای کودکان متولد شده ارائه می نماید. در صورتی که فرزند در اوکراین متولد شود، کودک بعنوان شهروند اوکراینی محسوب میشود. حتی در شرایطی که کودک از والدینی که اوکراینی نیستند متولد شود، کودک خودکار شهروند اوکراینی میشود.

اقامت والدین در روش تولد فرزند در اوکراین

از فکرهایی که در خصوص تولد فرزند توانسته است ذهنیت والدین را به خود مشغول نماید. اقامت دائم برای پدر و مادر و برادر و خواهر و مادر بزرگ و پدربزرگ اعطا می‌شود .

هزینه زایمان در اوکراین چقدر است؟

در بیمارستان های دولتی از ۲۰۰ دلار تا ۱۰۰۰ دلار ، در بیمارستان های خصوصی از ۱۰۰۰ دلاره بالا

با ویزای توریستی میشود به اقامت اوکراین رسید؟  بله ! شما با ویزا توریستی میایید و ویزا شما توسط بیمارستان تمدید میگردد.

کودک متولد در اوکراین سریعا پاسپورت می گیرد؟

   بله !البته بروکراسی اداری دارد ، و شرکت سفیر نور به بهترین نحو می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند .

تا چند ماهگی در حاملگی اجازه پرواز است؟

   بستگی به شرایط مادر و نظر دکتر دارد .