021-79147
لیست کالاهای صادراتی ایران
لیست کالاهای صادراتی ایران

لیست کالاهای صادراتی ایران

بهترین کالا برای صادرات چیست؟

برای پاسخ به این سوال در ابتدا به موضوع بهترین و برترین کالا می پردازیم و سپس بازار جهانی و صادراتی آن را مورد ارزیابی قرار می دهیم.
در ادامه این مطلب، یک فایل صوتی آموزشی که توسط استاد مصطفی نظام پرور تدریس شده است را برایتان قرار داده ایم تا به وسیله آن بتوانید درک بهتری از موضوع کسب کنید لذا پیشنهاد می کنم که تا انتها با ما همراه باشید.

عمده خریداران کالاهای ایرانی

طبق آمار منتشر شده عمده خریداران کالاهای ایرانی، کشورهای چین، امارات متحده عربی، عراق و کره هستند.  جالب است بدانید در سال ۹۵ عمده صادرات ایران به این کشورها از۹ درصد تا ۲۳۰ درصد، افزایش داشته است.

فهرست بهترین محصول برای صادرات

اگر چه به نظر ما این کالاها فقط از نظر گمرکی بهترین کالا برای صادرات می باشند و باید به منظر های دیگری پرداخت که بتوانیم کالاهای مفید و پر سود تری را انتخاب کنیم.

ما باید از خام فروشی و با توجه به ظرفیت های نهفته بازار تولید کالاهای صادراتی را انتخاب کنیم که نیاز کشور های جهان سوم و در حال توسعه باشد. اما انچه که به عنوان امار ها معرفی می کنند به شرح زیر است.

 

[news_box style=”3″ display=”category” title=”لیست کالاهای پرسود صادراتی” link_target=”_blank” category=”182″ count=”20″ show_more=”on” header_background=”#1e73be”]