021-79147

توریسم سلامت در اوکراین

توریسم سلامت در اوکراین

توریسم سلامت در اوکراین

توریسم سلامت در اوکراین

‫سازمان گردشگری پزشکی بریتانیا به نام Medicare Europe در کشورهای اروپای شرقی که بر روی مراقبت‌های دندانپزشکی، لقاح مصنوعی IVF، جراحی چشم و جراحی زیبایی تمرکز دارد، یک دفتر اروپایی در شهر کیف کشور اوکراین راه اندازی کرده است، چون اوکراین در حال محبوب شدن برای گردشگران سلامت در سفر به اوکراین جهت ارائه خدمات با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. بیماران از اروپای غربی به دنبال مراقبت های دندان پزشکی در کشور اوکراین هستند.چون هزینه درمان در اوکراین بسیار پایین تر از کشور های دیگر اروپایی است.  بیشتر گردشگران دندانپزشکی از کشور های سابق موسوم به شوروی  به اوکراین می آیند.

اکنون ، هر ساله تعداد زیادی از مسافران سلامت از کشور کانادا، کشور آمریکا، آلمان، انگلستان و ایرلند و کشورهای قاره اروپا در سفر به اوکراین مشاهده میشوند.  کشور اوکراین مقصد زوجینی میباشد که  به دلیل تعصبات مذهبی، سیاست دولتی، و یا عدم تحمل در جامعه نمی توانند در کشور خود از روشهای لقاح مصنوعی استفاده نمایند.
  اوکراین دارای چشمه های آب درمانی بسیاری هست که گردشگران می توانند از آنها استفاده کنند،  که یکی از مهمترین آنها چشمه آب معدنی Truskavets:‬
‫ این چشمه آب معدنی که در ناحیه Lviv واقع است، به عنوان یکی از استراحتگاه های بزرگ اوکراین شناخته شده است. تقریبا به مدت ۲ قرن مردم از فوائد این چشمه آب معدنی استفاده کرده اند. آب‌های Truskavets حاوی عناصر و مواد معدنی مفیدی هستند که آنها را در سراسر جهان منحصر به فرد و معروف کرده است.

توریسم سلامت در اوکراین
توریسم سلامت در اوکراین