021-79147

تحصیل در مولداوی

تحصیل در مولداوی

تحصیل در مولداوی

تحصیل در کشور های خارجی از جمله پر متقاضی ترین روش ها برای مهاجرت است. دانشگاه ها از نظر سطح کیفی آموزش و دیگر معیار ها در رتبه بندی جهانی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

از جمله کشور های مناسب برای تحصیل در خارج از کشور، کشور مولداوی است. از جمله علل تقاضای بالا برای تحصیل در مولداوی، رتبه 56 این کشور در رتبه بندی آموزش جهانی و جایگاه 87 برای انجام تجارت آسان است. کشور مولداوی رتبه 90 در اقتصاد جهانی را داشته و رتبه جهانی 67 برای ایمنی را دارا می باشد.

کشور مولداوی کجاست؟

کشور مولداوی کشور چندان شناخته شده ای در سطح جهان نیست. این کشور در اروپای شرقی واقع شده است و از نظر مساحت، کشوری کوچک محسوب می شود.

مولداوی در مقایسه با دیگر کشور های اروپایی، جاذبه گردشگری محبوبی نمی باشد. با این حال مولداوی جذابیت های زیادی نیز دارد.

تحصیل در کشور مولداوی

برای افرادی که قصد تحصیل در مکانی کم جمعیت و آرام را دارند، کشور مولداوی کشوری عالی محسوب می شود.

این کشور فرصت های بی نظیری را برای تحقیق دانشجویان مهیا می کند. علاوه بر این، شهریه کم برای تحصیل در این کشور از جمله دیگر مزایای تحصیل در کشور مولداوی است.

در میان کشور های عضو اتحادیه اروپا، کشور مولداوی سومین جایگاه را در میان پذیرایی از مهاجرت های بین المللی دارد.

سیستم آموزشی و تحصیل در مولداوی چگونه است؟

در کشور مولداوی، تحصیلات عالیه به دوره های غیر دانشگاهی و دانشگاهی دسته بندی می گردد.

مقطع کارشناسی و مقطع کارشناسی ارشد، از سال 2000 میلادی متناسب با استاندارد های بین الملل آغاز به کار نمود.

قوانین تحصیل در مولداوی چیست؟

هر کشور قوانینی را برای تحصیل مقاطع مختلف دارد.

یکی از قوانین اصلی حاکم بر سیستم آموزش عالی در کشور مولداوی، سال تحصیلی است. سال تحصیلی در این کشور از سپتامبر تا ژوئیه است.

زبان های آموزش در این کشور، زبان های رومانیایی و روسی می باشد. مراحل مطالعه آموزش عالی در کشور مولداوی، تحصیل غیردانشگاهی و دانشگاهی است.