021-79147

خدمات کانادا برای اوکراینی ها

خدمات کانادا برای اوکراینی ها

خدمات کانادا برای اوکراینی ها

کشور کانادا از جمله کشور های پر متقاضی برای مهاجرت می باشد. با وقوع جنگ میان کشور های اوکراین و روسیه، شرایط برای شهروندان اوکراینی بسیار دشوار شد. به همین جهت بسیاری از کشور ها در حمایت از اتباع اوکراین، اقداماتی را به عمل آوردند. کشور کانادا نیز از جمله این کشور ها می باشد.

کشور کانادا اعلام کرده است که امکان اقامت دائم برای اوکراینی ها را تحت برنامه حمایتی ویژه فراهم کرده است. خدمات کانادا برای اوکراینی ها موجب شده که درخواست های زیادی از جانب اوکراینی های جنگ زده برای اقامت در کانادا ثبت شود.

لازم به ذکر است که به موجب شرایط خاص شهروندان اوکراینی، کشور کانادا امکان مجوز کانادا-اوکراین را به منظور سفر اضطراری فراهم کرده است. نکته قابل توجه درباره این موضوع این است که محدودیتی برای تعداد اوکراینیانی که قصد دریافت این مجوز را دارند، نخواهد بود.

البته بررسی صلاحیت پیشینه و امنیتی متقاضیان توسط کشور کانادا مورد بررسی قرار می گیرد. این متقاضیان می توانند تا دستکم وضعیت اقامتی خود را تا مدت دو سال تمدید نمایند.

مجوز کارباز Open Work

 

کشور کانادا برای اوکراینیانی که قصد اخذ مجوز را دارند، امکانات ویژه ای را مهیا کرده است. از جمله خدمات کانادا برای اوکراینی ها می توان به امکان درخواست مجوز کارباز یا وضعیت کار به صورت Open اشاره کرد.

مزیت مهم مجوز کارباز این است که فرد به موجب آن امکان کار برای هر کارفرمایی را خواهد داشت. 

از جمله دیگر خدمات کانادا برای اوکراینی ها این است که این کشور به شهروندان اوکراینی که واکسینه نشده اند نیز اجازه ورود به کشور را صادر می کند. کشور کانادا برای این دسته افراد نیز اجازه موقت صادر می نمایند.

تاکید کانادا به خدمات کانادا برای اوکراینی ها

پس از جنگ اوکراین، دولت کانادا همواره بیانیه های مختلفی را در جهت حمایت از اوکراینی ها صادر کرده است. این دولت پیشتر نیز اعلام کرده بود که درخواست هایی که برای اقامت از اوکراینی ها باشد را در اولویت قرار می دهد. 

دولت کانادا هموره اعلام کرده است که درخواست های شهروندان اوکراین را اداره مهاجرت و شهروندی کشور کانادا در اولویت قرار می دهد. بنا بر اعلام این کشور، افراد مقیم اوکراین و متقاضیان سفر کاری، تحصیلی، یا مهاجرت برای پیوستن به خانواده خود، در اولویت اداه مهاجرت و شهروندی کشور کانادا هستند.

اخذ ویزا کانادا

برای افرادی که قصد اخذ ویزا برای کشور کانادا را دارند، می توانید با کارشناسان موسسه مهاجرتی سفیرنور در تماس باشید. سفیرنور همواره مسیر مناسبی را در راستای اخذ ویزای کانادا برای ایرانیان در نظر گرفته است. 

شماره تماس موسسه مهاجرتی سفیرنور: 

02179147