021-79147

سرمایه گذاری در بازار سهام کشور انگلیس

سرمایه گذاری در بازار سهام کشور انگلیس

سرمایه گذاری در بازار سهام کشور انگلیس

سرمایه گذاری در بازار سهام کشور انگلیس یکی از روش های مهاجرت و گرفتن ویزای است. افرادی که علاقه مند به مهاجرت به انگلیس هستند و می خواهند اقامت دائم این کشور را دریافت کنند سرمایه گذاری در بازار سهام این کشور می تواند یکی از بهترین راه ها برای آن ها باشد تا بتوانند ویزا دریافت کنند.

امکانات و سطح رفاه اجتماعی و همچنین خدمات درمانی خوب و شرایط کاری و فرهنگی مناسب این کشور باعث شده است که این کشور در بین 10 کشور برتر جهان باشد.

به این دلیل بسیاری از افراد به دریافت اقامت انگلیس از طریق روش سرمایه گذاری علاقه مند هستند و می خواهند از این طریق ویزای اقامت در این کشور را دریافت کنند.

انگلیس جزو ششمین اقتصاد بزرگ جهان به حساب می آید و یکی از کشورهای بزرگ و پیشرو در تجارت می باشد. اقتصاد این کشور جزو با ثبات ترین اقتصادها است و مراکز تجاری پر بازدیدی دارد که این پربازدید بودن شرایط کاری و تجاری بسیار عالی برای سرمایه گذاران به وجود آورده است.

سرمایه گذاری در انگلیس

گرفتن اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری یکی از روش های بسیار راحت و آسان نسبت به دیگر کشورها است. برای دریافت اقامت این کشور و سرمایه گذاری در آن باید یک سری شرایط را دارا باشید که این شرایط شامل:

  • داشتن رزومه کاری
  • داشتن تمکن مالی برای اقامت از طریق سرمایه گذاری انگلیس
  • سن متقاضی باید 18 به بالا باشد
  • فرد باید دارای مدرک زبان معتبر آیلتس با نمره 4.5 تا 5 باشد
  • متقاضی باید از سلامت جسمی و روحی برخوردار باشد
  • فرد باید دارای طرح تجاری و یا بیزینس پلن قوی باشد

مهاجرت کردن از طریق سرمایه گذاری در بازار سهام کشور یکی از روش های بسیار عالی برای دریافت اقامت در کشور انگلیس است. انگلیس در سال 2008 امکان خریدن اوراق قرضه دولتی را برای سرمایه گذاران خارجی و همچنین خانواده آن ها فراهم کرده است چون با این کار باعث جذب بیشتر سرمایه گذاری و همچنین رونق اقتصاد کشور خود می شوند.

افرادی که این روش سرمایه گذاری در انگلیس را انتخاب می کنند می توانند با خرید اوراق قرضه و یا سهام به مبلغ 2 میلیون پوند برای خود و همسر و فرزندان زیر 18 سال 5 سال اقامت دریافت نماید و بعد از آن می توانند برای گرفتن پاسپورت انگلیس اقدام نمایند.

باید بدانید که دریافت اقامت دائم این کشور در صورتی امکان پذیر است که سهام خریداری شده شما باید در مدت 5 سال نه واگذار شود و نه به فروش برسد. هر چه مبلغ سرمایه گذاری شما بیشتر شود مراحل دریافت پاسپورت و اقامت دائم این کشور سریع تر صورت می گیرد.

مدارک مورد نیاز برای سرمایه گذاری در انگلیس

اطلاع از شرایط و مدارک  مورد نیاز برای سرمایه گذاری در بازار سهام کشور انگلیس یکی از مهم ترین اقداماتی است که فرد متقاضی باید قبل از شروع سرمایه گذاری از آن اطلاع داشته باشد.

دقت کافی در آماده کردن مدارک بسیار تاثیر گذار است و باعث می شود که پروسه دریافت ویزا در کمترین زمان اتفاق می افتد. از سری مدارک مورد نیاز برای سرمایه گذاری در بازار سهام کشور انگلیس:

  • گواهی سلامت
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب در بانک های انگلیس
  • مدارکی که نشان دهنده اثبات مالکیت سرمایه برای سرمایه گذاری باشد
  • گواهی تمکن مالی برای زندگی در کشور انگلیس

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم توضیحاتی را درباره سرمایه گذاری در بازار سهام کشور انگلیس در اختیار شما قرار دادیم. این روزها سرمایه گذاران می کوشند که با سرمایه گذاری در انگلیس مسیر زندگی خود را تغییر دهند و آینده ی عالی و تضمین شده رقم بزنند.

این کشور توانسته است اعتماد سرمایه گذاران خارجی را به خود جلب نماید و مسری سرمایه گذاری را برای آن ها آسان نماید.