021-79147

مهاجرت به انگلیس از طریق تغییر مذهب چگونه است؟

مهاجرت به انگلیس از طریق تغییر مذهب چگونه است؟

مهاجرت به انگلیس از طریق تغییر مذهب چگونه است؟

مهاجرت به انگلیس از طریق تغییر مذهب یکی از روش های است که می توانید به وسیله آن به انگلیس مهاجرت نماید. انگلیس دارای جمعیت حدودی 55 میلیون نفر است که تقریبا 9.5 میلیون از این جمعیت از دیگر کشورها به انگلیس آمده اند.

یکی از اصلی ترین دلایل مهاجرت به انگلیس انقلاب صنعتی است. در کشور انگلیس تحصیلات اجباری است و افراد از سن 6 سالگی تا 16 سالگی به اجبار باید تحصیل کنند و کودکان به مدرسه های دولتی فرستاده می شوند. تحصیلات دانشگاهی این کشور از استانداردهای بسیار بالایی برخوردار است و یکی از مقصدهای اصلی برای مهاجرت تحصیلی به حساب می آیند.

تغییر مذهب یا پناهندگی یکی دیگر از روش های مهاجرت است که افراد برای مهاجرت انتخاب می کنند. تغییر دین که به آن پناهندگی مذهبی می گویند دارای یک سری شرایط و قوانین است. در پناهندگی مذهبی فرد متقاضی باید کشور انگلیس را قانع نماید که دین و مذهب او در کشور خود مورد قبول واقع نشده است و فرد مجبور به پناهندگی شده است.

در صورتی که شما یک مذهب و یا دین را انتخاب کرده اید که اگر نظام کشورتان از آن مطلع شوند مورد آزاد و اذیت و شکنجه شما می شود می توانید برای پناهندگی مذهبی اقدام نماید. تغییر دین شما باید براساس خواست دل و عقل شما باشد در صورتی که این چنین نباشد پروسه پناهندگی شما دچار مشکل می شود.

مهاجرت به انگلیس طریق پناهندگی  و یا تغییر مذهب

روش پناهندگی و یا تغییر مذهب یکی از روش های مهاجرت به انگلیس است که آن را نامناسب ترین روش می دانند چون پناهندگان مجبور به انتخاب این روش مهاجرت می شوند و همواره به دلیل تحت فشار شرایط اجتماعی خاص این روش را انتخاب می کنند.

فرد پناهنده باید دلیل قانع کننده ی برای پناهندگی خود به آفیسر ارائه نماید و در صورتی که اوضاع و شرایط فرد در کشور خود بهبود یافت باید کشور انگلیس را ترک نماید. در زمان پناهندگی باید مدت زمانی را در کمپ پناهندگی بمانید. در صورتی که قصد مهاجرت به کشور انگلیس را دارید روش های دیگری هم وجود دارد که شما می توانید برای مهاجرت انتخاب نماید.

بهترین روش برای گرفتن پناهندگی به دو صورت است که شامل:

پناهندگی از طریق ویزای توریستی: معمولا ویزاهای توریستی دارای مدت زمان مشخصی هستند و فرد می تواند بعد از ورود به کشور انگلیس به صورت قانونی به آن ها اعلام پناهندگی نماید . برای طی کردن مراحل پناهندگی شما باید در کمپ های پناهندگی بمانید که معمولا استاندارد های زندگی در این کمپ ها بسیار پایین است.

ورود به صورت غیر قانونی: یکی از روش های بسیار پر خطر و پر ریسک ورود به صورت غیرقانونی می باشد. پناهنده باید به وسیله یکی از مرزهای زمینی و عبور از چند کشور خود را به انگلیس برساند که در این راه ها خطرات بسیاری او را تهدید می کند.

مزایای مهاجرت به انگلیس از طریق تغییر مذهب

  • امکان تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا و نظام آموزشی عالی جهان
  • برخورداری از امنیت اجتماعی و شغلی بسیار بالا
  • آب و هوای بسیار عالی معتدل و مرطوب
  • طبیعت بکر و زیبا و منحصر به فرد
  • کار و زندگی در یکی از بهترین و بزرگترین کشورهای اقتصادهای جهان
  • برخوردار بودن از بالاترین شاخص های کیفی زندگی در زمینه رفاه، آرامش، حقوق بشر و…
  • امکان برخورداری از پوشش درمانی سراسری و پیشرفته

جمع بندی

در متن بالا توضیحاتی را درباره مهاجرت به انگلیس از طریق تغییر مذهب را برای شما توضیح دادیم. همانگونه که گفته شد پناهندگی تغییر مذهب یکی از روش های است که برخی از افراد برای مهاجرت به انگلیس انتخاب می کنند که شما باید نشان دهید که تغییر مذهب شما از خواست دل و عقل است وگرنه با مشکلاتی مواجه خواهید شد.