021-79147

شرایط امسال برای مهاجرت به کانادا چیست؟

شرایط امسال برای مهاجرت به کانادا چیست؟

شرایط امسال برای مهاجرت به کانادا چیست؟

کانادا یک کشور مهاجرپذیر است که برای توسعه علمی و اقتصادی خود نیاز به نیروی کار ماهر  تحصیل کرده دارد. به این دلیل هر ساله تعداد زیادی مهاجر را پذیرش می کند و هر ساله برنامه های مهاجرتی بسیاری برای مهاجران در نظر می گیرد که این برنامه ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم به اقامت دائم این کشور ختم می شود.

این برنامه پذیرش کانادا در کمترین کشوری دیده می شود که به راحتی مهاجران خارجی را اقامت دائم بدهند. این افراد می توانند بعد از مدتی اقامت دائم در این کشور اقامت خود را به شهروندی کانادا تبدیل نمایند و در صورتی که شهروند کانادا شوند می توانند از تمام مزایایی شهروندی کانادایی برخوردار شوند.

در صورتی که شهروندی کانادایی را دریافت کنید می توانید از امکانات این کشور استفاده نماید و یک زندگی عالی و بی نظیر برای خود و عزیزانتان به وجود بیاورید.

راه ها و شرایط مهاجرت به کانادا

روش های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که برخی از آن ها مانند: ویزای تحصیلی؛ ویزاهای سرمایه گذاری ،ویزای توریستی، اسکیل ورکر، جاب آفر از سری راه های مهاجرت به کانادا است. روش های دیگری هم برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که می توانید از طریق آن ها اقامت دائم دریافت نماید.

شرایط امسال برای مهاجرت به کانادا بدین صورت است که اگر در کانادا زندگی می کنید و اقامت موقت آن را دارید می توانید بدون این که هزینه ی پرداخت نماید آن را ه ویزای کاری، تحصیلی و توریستی تبدیل کنید.

اگر اعضای خانواده شما برای دید و بازدید شما به کانادا بیایند و یا خود شما دارای ویزای توریستی باشید و با این ویزا به کانادا سفر کرده اید می توانید ویزای توریستی را به ویزای کاری و یا تحصیلی کانادا تبدیل نماید.

با توجه به شرایط جدید تسهیلاتی برای تمدید ویزای توریستی کانادا افراد در نظر گرفته نشده و افراد می توانند ویزای خود را بسیار آسان تر تمدید نمایند. همچنین مطابق با شرایطی جدیدی که امسال در نظر گرفته شده اگر اعتبار ویزای توریستی شخصی تمام شده فرد می تواند تا قبل از نتیجه تمدید ویزا در کانادا اقامت داشته باشد و هیچ گونه مشکل و یا مجازاتی برای شخص در نظر گرفته نمی شود.

بهترین راه برای مهاجرت به کانادا

گرفتن ویزای تحصیلی کانادا یکی از روش های بسیار عالی و راحت برای مهاجرت به کانادا است. در چند سال گذشته متقاضیان بسیاری از طریق ویزای تحصیلی به این کشور وارد شده اند. از سری شرایطی که برای گرفتن ویزای تحصیلی نیاز دارید شامل:

  • نداشتن سوء پیشینه
  • دارای جسمی سالم
  • توانایی مالی بالا برای پرداخت هزینه های زندگی و تحصیل
  • دارای شماره DLI برای پذیرش از موسسات آموزشی معتبر
  • ثابت نماید که در صورت اتمام تحصیل به کشور خود بازگردید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری یکی از راه های  است که می توانید با آن به اقامت دائم کانادا دست پیدا کنید. و از طریق این روش به کشور کانادا مهاجرت نماید.

در صورتی که به دنبال سرمایه گذاری در پروژه های اقتصادی هستید و یا می خواهید یک بیزینس  در کشور کانادا راه اندازی کنید دولت فدرال و دولت استانی کانادا برنامه های مختلفی را برای شما در نظر می گیرند. که می توانید به کمک این برنامه ها مسیر مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا را به راحتی پشت سر بگذارید.

جمع بندی

اداره مهاجرت کانادا اعلام نموده است که شرایط اقامت کردن ایرانیان در این کشور آسان خواهد شد. که این شرایط جدید به تمدید اقامت و همچنین تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری و تحصیلی در نظر گرفته و این شرایط مختص افرادی است که در این کشور زندگی می کنند و دارای ویزای توریستی هستند.

همچنین با توجه به شرایطی که اعلام نموده اند تا حدود یک سال هیچ گونه هزینه ی برای تمدید اقامت و یا تبدیل ویزا از ایرانیان دریافت نمی شود.