021-79147

شهرهای مناسب زندگی سگ ها در کانادا کدام اند؟

شهرهای مناسب زندگی سگ ها در کانادا کدام اند؟

شهرهای مناسب زندگی سگ ها در کانادا کدام اند؟

در چندین سال گذشته در کشور کانادا بیشتر خانه ها دارای حیوانات خانگی بودند که سگ ها تقریبا از پرطرفدارترین آن ها بودند. بیشتر خانواده های که در شهرهای کانادا زندگی می کنند به سگ علاقه بسیار زیادی دارند.

برای زندگی و نگهداری سگ در کانادا یک سری قوانین وجود دارد که یکی از مهم ترین قوانین هزینه نگهداری سگ ها است که باید خانواده ی که دارای سگ است توانایی مالی نگهداری از سگ را داشته باشد و بتواند هزینه زندگی سگ را بپردازد.

برای نگهداری سگ های که بزرگتر از 6 ماه هستند باید مجوزی بگیرید که بعد از گرفتن این مجوز یک پلاک در اختیار سگ شما قرار داده می شود که در این پلاک یک سری اطلاعات مخصوص نوشته شده که شما باید این پلاک را بر گردن سگ بیندازید.

پلاک سگ ها در سایز و شکل های مختلفی هستند و معمولا هر پلاک به یک سگ متعلق است و نمی توان از پلاک یک سگ برای سگ دیگر استفاده کرد.

شهرهای مناسب سگ ها در کانادا

ونکوور یکی از شهرهای است که دارای طبیعت و فرهنگ بی نظیری است و بهترین شهر برای زندگی در کانادا برای سگ ها به حساب می آید. این شهر از لحاظ بهداشت و فرهنگ و محیط زیست دارای رتبه بسیار بالایی می باشد. همچنین یک مکان ایده آل برای مهاجرت افرادی است که دارای حیوانات خانگی هستند.

تورنتو یکی دیگر از شهرهای است که برای زندگی در کانادا بسیار مناسب می باشد و یک شهر چند فرهنگی است که برای مهاجرت بسیار مناسب است. در این شهرها می توانید حیوانات خانگی مانند سگ را نگهداری کنید.

مونترال شهر دیگری است که برای زندگی سگ ها بسیار مناسب است و هزینه های زندگی در این شهر بسیار مناسب و به صرفه می باشد. آب و هوایی این شهر دارای زمستان های بسیار سرد و طولانی است.  این شهر کانادا دارای جمعیت بسیار زیادی است و به زبان رسمی مونترال فرانسه صحبت می کنند.

هزینه های نگهداری از سگ ها در کانادا

هزینه نگهداری حیوانات تنها به غذای آن ها بسنده نمی کند. هزینه های دیگری هم برای این سگ ها وجود دارد که شامل هزینه های تمیزکاری و پانسیون و ظرف غذا، قلاده، اسباب بازی و گردنبند و …. است.

به غیر از مواردی که گفته شد هزینه های مانند دامپزشکی که بری جاسازی میکروچیپ و عقیم سازی است هم وجود دارد. پس افرادی که سگ دارند و می خواهند از آن در شهرهای کانادا نگهداری کنند باید این موارد را هم در نظر بگیرند.

همچنین می توان این سگ ها را بیمه کرد تا در صورت بیماری در هزینه های بیماری و نگهداری کمی صرفه جویی شود. هزینه بیمه سگ ها به نوع نژاد آن ها بستگی دارد.

جمع بندی

نگهداری از سگ ها علاوه بر تمام لذت های که دارد دارای سختی های فراوانی است و هزینه های بسیاری دارد. در صورتی که توانایی مالی نگهداری از سگ ها را دارید می توانید از این حیوانات خانگی در کانادا نگهداری کنید. در شهرهای مانند تورنتو و … می توانید سگ های را نگهداری کنید.

شما باید آموزش های لازم برای نگهداری حیوانات و جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای دیگران را ببینید تا بتوانید به راحتی و بدون هیچگونه دردسری از سگ ها در کانادا نگهداری کنید.