021-79147

ویزای کانادا برای زایمان به چه منظور است؟

ویزای کانادا برای زایمان به چه منظور است؟

ویزای کانادا برای زایمان به چه منظور است؟

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید برای تامین آینده فرزند خود او را در یک کشور پیشرفته مانند کانادا به دنیا بیاورید می توانید یا با استفاده از ویزای موقت کانادا و یا با شهروندی کانادا فرزند خود را در این  کشور به دنیا  بیاورید.

این کشور دارای خدمات پزشکی بسیار عالی و رایگانی است و از امنیت و رفاه و آموزش رو به بالایی برخوردارمی باشد و می تواند یک مقصد عالی برای زندگی  باشد.

افرادی که می خواهند فرزند خود را در کانادا به دنیا بیاورند می توانند با گرفتن ویزای توریستی کانادا به این کشور سفر کرده و فرزند خود را در آنجا به دنیا بیاورد.

باید بدانید که تنها دلیل زایمان شما در کانادا نمی تواند باعث شود که شما ویزای کانادا دریافت کنید و باید حتما مدارک و یک سری شرایط را دارا باشید که شامل: تمکن مالی، بازگشت به کشور مبدا و….. است.

ویزای زایمان در کانادا به چه معناست؟

ویزای کانادا برای زایمان یک نوع ویزای موقت می باشد که 6 ماه اعتبار دارد و شخص می تواند برای ملاقات با دوستان و یا خانواده خود به کانادا مهاجرت نماید و در آن جا هم زایمان نماید. ولی باید تا قبل از پایان رسیدن اعتبار ویزای خود کانادا را ترک نماید.

بعد از زایمان نوزاد متولد شده به صورت کاملا خودکار نوزاد شهروند کانادایی به حساب می آید و می تواند پاسپورت کانادایی خود را دریافت نماید.

چرا بهتر است که ویزای کانادا برای زایمان بگیریم؟

کودکی که در کانادا به دنیا می آید از یک سری مزایا و حقوق شهروندی کانادایی برخوردار است. که دو نمونه از مهم ترین حقوق این کودکان را برای شما توضیح می دهیم:

  • کودکانی که در کشور کانادا که یک کشور فوق پیشرفته است به دنیا می آیند از شرایط رفاهی و اجتماعی و تحصیل رایگان برخوردار هستند.
  • یکی دیگر از حقوق شهروندی این کشور این است که کودک در هر زمانی که بخواهد می تواند بدون داشتن ویزای کانادا به این کشور سفر نماید و در آن جا اقامت کند.

توجه داشته باشید که والدین کودکی که در کانادا به دنیا آمده است نمی تواند اقامت دائم این کشور را بگیرد و در صورتی که بخواهد همراه کودک در این کشور بماند باید ویزای توریستی، کارگری و یا دانشجوی را دریافت نماید.

یک سری قوانین و مقررات برای زایمان در کانادا

قوانین و مقررات بیمارستان های هر بخش از کانادا با بخش دیگر متفاوت است. این قوانین شامل حقوق خدمات پزشکی و بستری شدن و همچنین مادر و فرزندی است که باید برای بهتر شدن حال نوزاد و مادر این قوانین و مقررات به خوبی انجام شوند.

با توجه به قانون خون در صورتی که یک کودک در کشور اروپایی از پدر و مادری متولد شود تابعیت آن کشور را دریافت می نماید تمامی کشورهای اتحادیه اروپا از قانون خون تبعیت می نمایند.

در صورتی که کودک متولد شده در کانادا دارای پدر و مادری باشد که تابعیت کشور کانادا نیستند؛ این کودک تابعیت کانادا را بدون در نظر گرفتن تابعیت پدر و مادر خود دریافت می نماید.

سخن آخر

به دنیا آمدن فرزند برای پدر و مادر بسیار هیجان انگیز است و باعث می شود که آن ها ناخودآگاه به فکر آینده فرزند خود باشند و دچار نوعی استرس و اضطراب شوند. با دریافت ویزای کانادا برای زایمان می توانید آینده آن ها را تضمین نماید تا هر وقت که بخواهند به کانادا مهاجرت کنند ودر یک کشور پیشرفته به تحصیل و زندگی بپردازند.

زنانی که باردار هستند می توانند با داشتن شرایطی مانند داشتن تمکن مالی و دیگر شرایط اقدام به گرفتن ویزای کانادا به صورت توریستی نمایند و در کشور کانادا زایمان خود را انجام دهند.