021-79147

ارزان ترین دانشگاه های کانادا برای کارشناسی و کارشناسی ارشد

ارزان ترین دانشگاه های کانادا

تحصیل در دانشگاه های کانادا گزینه ای عالی برای دانشجویان بین المللی است. زیرا دانشگاه ها کانادا از کیفیت آموزشی بالایی برخوردارند و دانشجویان این امکان را دارند که به زبان های انگلیسی و فرانسه تحصیل کنند. شهریه دانشگاه های کانادا در مقایسه با دانشگاه های آمریکا، استرالیا و انگلستان پایین تر است و در نتیجه دانشجویان می توانند با هزینه های مقرون به صرفه در دانشگاه هایی با کیفیت بالا در کانادا تحصیل کنند. در این مطلب به معرفی ارزان ترین دانشگاه های کانادا در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خواهیم پرداخت.

ارزان ترین دانشگاه های کانادا در مقطع کارشناسی

1. دانشگاه برندون (Brandon University)

مکان: برندون، مانیتوبا

میانگین شهریه: ۷،۰۰۰ دلار

دانشگاه برندون از قدمتی طولانی در پذیرش دانشجویان بین المللی برخوردار است. در این دانشگاه فرصت همکاری و تعامل یک به یک بین دانشجو و استاد فراهم است. دانشگاه برندون فرصت های پژوهشی بسیار زیادی را ارائه می دهد که ممکن است این فرصت در دانشگاه های بزرگ تر فراهم نباشد.

2. دانشگاه سنت بونیفیس (Université de Saint-Boniface)

مکان: وینیپگ، مانیتوبا

میانگین شهریه: ۷،۰۰۰ دلار

برنامه های تحصیلی: برخی از رشته های دانشگاه سنت بونیفیس عبارتند از کارشناسی هنر، مددکاری اجتماعی، ترجمه، علوم، پرستاری، تجارت و آموزش.

با توجه به اینکه زبان تدریس در دانشگاه سنت بونیفیس فرانسه است، از دانشجویان انتظار می رود تا از سطح مناسبی در زبان فرانسه برخوردار باشند. در برخی از رشته ها نیز تسلط بر زبان انگلیسی نیاز است.

3. دانشگاه گوئلف (University of Guelph)

مکان: گوئلف، انتاریو

میانگین شهریه: ۱۰،۰۰۰ دلار

برنامه های تحصیلی: این دانشگاه مدارک کارشناسی را در ۵ دانشکده از قبیل هنر، علوم بیولوژیکی، تجارت و اقتصاد، مهندسی و علوم فیزیکی، علوم انسانی و اجتماعی کاربردی ارائه می دهد.

از جمله مزیت های دانشگاه گوئلف این است که به دانشجویان مشاوره های ویژه ای را برای مراحل مختلف ویزا، تقویت زبان انگلیسی و یافتن محلی مناسب برای زندگی ارائه می دهد.

4. دانشگاه منونایت کانادا (Canadian Mennonite University)

مکان: وینیپگ، مانیتوبا

میانگین شهریه: ۱۰،۰۰۰ دلار

برنامه های تحصیلی: برنامه های ۳ و ۴ ساله BA، BSc و برنامه های کارشناسی ارشد

دانشگاه منونایت از طیف گسترده ای از دانشجویان با هر نوع پیشینه فرهنگی استقبال می کند و دانشجویان می توانند از میان ۱۹ رشته ارائه شده در این دانشگاه، تحصیلات خود را ادامه دهند.

5. دانشگاه مموریال نیوفاندلند (Memorial University of Newfoundland)

مکان: سنت جانز، نیوفاندلند

میانگین شهریه: ۱۱،۰۰۰ دلار

برنامه های تحصیلی: ارائه بیش از ۱۰۰ برنامه تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و ارائه Certificate

دانشگاه مموریال از دانشجویان بین المللی به گرمی استقبال می کند. این دانشگاه خدمات ویژه ای را مانند مشاوره دانشجویی، دفتر بین المللی سازی و گروه های دانشجویان بین المللی ارائه می دهد.

 

ارزان ترین دانشگاه های کانادا در مقطع کارشناسی ارشد

1. دانشگاه مموریال نیوفاندلند (Memorial University of Newfoundland)

مکان: سنت جانز، نیوفاندلند

میانگین شهریه: ۳،۰۰۰ دلار

برنامه های تحصیلی: ارائه برنامه های تحصیلی متنوعی در دوره های کارشناسی ارشد و دکترا به صورت حضوری و آنلاین در رشته های علوم انسانی و اجتماعی، برنامه های حرفه ای، برنامه های تحصیلی بین رشته ای و علوم.

۲٫ دانشگاه بریتیش کلمبیای شمالی (University of Northern British Columbia)

مکان: سنت جورج، بریتیش کلمبیا

میانگین شهریه: ۳،۰۰۰ دلار

برنامه های تحصیلی: ارائه مدارک MBA ، MSc،Med ، MEng، MScN، MSW، Graduate Certificates و برنامه های دکترا. از جمله رشته های این دانشگاه می توان به رشته های مدیریت، مهندسی و علوم طبیعی اشاه کرد.

۳٫ دانشگاه کلگری (University of Calgary)

مکان: کلگری، آلبرتا

میانگین شهریه: ۳،۰۰۰ دلار

دانشگاه کلگری برنامه های تحصیلی مختلفی را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشکده های حقوق، پرستاری، مهندسی، علوم پایه، دانشکده آموزش و مددکاری اجتماعی ارائه می دهد.

4. دانشگاه سایمون فریزر (Simon Fraser University)

مکان: برنابی، بریتیش کلمبیا

میانگین شهریه: ۳،۰۰۰ دلار

برنامه های تحصیلی: این دانشگاه برنامه های تحصیلات تکمیلی متنوعی را در رشته هایی مانند علوم کاربردی، هنر و علوم اجتماعی، تجارت، ارتباطات، هنر و فناوری، آموزش، محیط زیست، علوم بهداشتی و علوم ارائه می دهد.

5. دانشگاه ساسکاچوان (University of Saskatchewan)

مکان: ساسکاتون، ساسکاچوان

میانگین شهریه: ۴،۰۰۰ دلار

برنامه های تحصیلی: این دانشگاه بیش از ۸۰ برنامه تحصیلی را در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می دهد. دانشگاه ساسکاچوان از جمله دانشگاه های برتر در پژوهش و رشته های پزشکی است. از جمله دانشکده های این دانشگاه می توان به دانشکده کشاورزی، دانشکده علوم و هنر، دندانپزشکی، آموزش، مهندسی، حقوق، پزشکی، پرستاری، داروسازی و دامپزشکی اشاره کرد.

2 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


مهم ترینهای

مهاجرت به کانادا

اولین قدم شما، پیدا کردن مناسب ترین مسیر مهاجرتی است که منافع شما را به بهترین نحو تضمین کند.


فهرست دانشگاههای کانادا

دانشگاه های کانادا جزو بهترین مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی دنیا هستند. در این بخش از سایت تراست اطلاعات کاملی از برترین دانشگاه های کانادا که در کشور ایران مورد تایید وزارت علوم هستند را برایتان فراهم آورده ایم.


رشته ها ی تحصیلی در کانادا

دانشگاه های کانادا جزو بهترین مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی دنیا هستند. در این بخش از سایت تراست اطلاعات کاملی از برترین دانشگاه های کانادا که در کشور ایران مورد تایید وزارت علوم هستند را برایتان فراهم آورده ایم.


مطالب اختصاصی

اقامت اوکراین

اقامت اوکراین

اقامت اوکراین اخذ اقامت اوکراین ، به مراتب از کشورهای دیگر مانند اروپا، روسیه ، چین، ترکیه، امارات و... آسان ...

تحصیل در مولداوی

تحصیل در مولداوی

تحصیل در کشور های خارجی از جمله پر متقاضی ترین روش ها برای مهاجرت است. دانشگاه ها از نظر سطح ...


بازار کار مشاغل در کانادا

کانادا کشوری آزاد، پویا و مملو از فرصت‌های شغلی است. بازارهای کاری کانادا بسیار گسترده هستند و تقریباً تمامی صنایع روز دنیا در این کشور فعال اند. کشور کانادا از نظر شاخص‌های کیفیت زندگی، ثبات سیاسی و بازار کار در رده‌ی بهترین کشورها در جهان قرار دارد. برای ورود به بازارهای کاری کشور کانادا باید شناخت کافی از شرایط استخدام هر رشته و فرصت های شغلی موجود کسب کرد. در این بخش از سایت تراست اطلاعات جامعی از بازار کار مشاغل مختلف در کانادا برایتان فراهم آورده ایم.