021-79147

سرمایه گذاری در انگلیس

سرمایه گذاری در انگلیس یکی از راه های مطمئن برای گرفتن اقامت

انگلستان یکی از کشورهای اروپایی به حساب می آید. بسیاری از افراد به دلیل مزایایی که این کشور برای شهروندان خود در نظر گرفته است، به دنبال ادامه زندگی، ادامه تحصیل و ادامه کار در این کشور هستند. افراد بسیاری در دنیا هستند که به دنبال سرمایه گذاری در این کشور هستند. اگر در دسته این افراد هستید پیشنهاد می کنیم ادامه این مقاله را از دست ندهید؛ چرا که قصد داریم از 0 تا 100 در مورد انواع روش های سرمایه گذاری در انگلیس توضیحاتی را ارائه دهیم.

اخذ اقامت انگلستان یکی از آرزوهای بسیاری از افراد به حساب می آید. برای اخذ اقامت انگلستان راه های زیادی وجود دارد. در میان تمام راه ها اما اخذ اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری در این کشور، یکی از راه های مطمئن به حساب می آید. سرمایه گذاری در این کشور باعث می شود تا دولت انگلستان به افرادی که در این کشور از طرق مختلفی سرمایه گذاری کرده اند، ویزا، اقامت موقت و یا حتی دائم اعطا نماید. البته این مورد را به یاد داشته باشید که حتی اگر اقامت موقت در این کشور را داشته باشید، طبق قوانین حاکم بر کشور انگلستان بعد از مدت زمانی کوتاه این کشور به شما اقامت دائم را خواهد داد.

انواع روش های سرمایه گذاری در انگلیس

به چهار طریق امکان سرمایه گذاری در انگلیس و گرفتن اقامت موقت و یا دائم این کشور وجود دارد. این روش های سرمایه گذاری عبارتند از:

  • سرمایه گذاری در انگلیس از طریق کارآفرینی
  • سرمایه گذاری از طریق کار شرکت
  • سرمایه گذاری از طریق خرید ملک
  • سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق

با سرمایه گذاری در کشور انگلستان طبق روش های گفته شده، می توانید به راحتی ویزای این کشور را دریافت نمایید.

سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی

اولین روش سرمایه گذاری در این کشور را می توان سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی دانست. در این روش نیاز است تا فرد متقاضی یک بیزینس پلن که برای اقتصاد کشور انگلستان مفید باشد را ارائه دهد. در صورتی که بیزینس پلن فرد مفید باشد فرد می تواند ویزای کارآفرینی را از دولت انگلستان بگیرد. در این روش نیاز است تا فرد حداقل بین 100 تا 200 هزار یورو را در این کشور سرمایه گذاری کند. از شرایط مهم این روش در این است که فرد متقاضی باید دو فرد انگلیسی را استخدام نماید. علت این موضوع این است که فرد متقاضی به دولت انگلستان نشان دهد که برای اقتصاد این کشور مفید است.

از ویژگی های مثبتی که این روش سرمایه گذاری دارد در این است که در کم ترین زمان ممکن فرد امکان اخذ ویزا انگلستان و اقامت در این کشور را دارد. از دیگر مزیت های این روش می توان به این موضوع اشاره کرد که نیازی به داشتن مدرک زبان معتبر با نمره بالا وجود ندارد و فرد به راحتی با کسب نمره 4.5 و یا 5 می تواند ویزای این کشور را دریافت کند. در صورتی که شخص متقاضی متاهل باشد تمامی اعضای خانواده او نیز می توانند به صورت همزمان ویزای این کشور را دریافت نمایند.

سرمایه گذاری از طریق کار شرکت

روش دیگر سرمایه گذاری در انگلیس را می توان خرید سهام شرکت های انگلیسی دانست. در این روش فرد متقاضی باید سهام یکی از شرکت های معتبر در کشور انگلیس را خریداری نماید. علاوه بر خرید سهام نیز در آن شرکت مشغول به کار شود. حداقل مبلغ مورد نیاز برای خرید سهام از شرکت های معتبر انگلستان 50 هزار پوند است. نکته جالب توجه این است که اگر شما 50 هزار پوند برای خرید سهام این شرکت ها هزینه کنید، حدود 30 الی 40 هزار پوند از این مبلغ به شما بازگردانده می شود.

از مزیت هایی که این روش سرمایه گذاری دارد می توان به این موضوع اشاره کرد که فرد می تواند در زمانی سریع و کوتاه تر از حد تصور ویزای کشور انگلستان را دریافت نماید. این روش را می توان یکی از مقرون به صرفه ترین روش های سرمایه گذاری در انگلیس دانست. در این روش سرمایه گذاری در ابتدا به فرد یک ویزای موقت داده می شود اما بعد از مدت زمانی کوتاه و در طی 5 سال فرد می تواند اقامت دائم این کشور را دریافت نماید. در این روش نیز در صورت متاهل بودن فرد متقاضی تمامی اعضای خانواده او نیز امکان اقامت در این کشور را دارند.

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک

سومین روش سرمایه گذاری در انگلیس را می توان خرید ملک در این کشور دانست. این روش یکی از روش های بسیار محبوب بین عموم مردم است. در این روش برخلاف دو روش قبلی فرد می تواند در کشور انگلستان زندگی نکند اما ویزا و اقامت این کشور را داشته باشد. البته این مورد را مد نظر داشته باشید که در صورتی که فرد کم تر از 2 سال در این کشور زندگی کرده باشد، با شرایط سخت گیرانه دولت انگلستان روبرو می شود. یک نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که در صورت داشتن وجه نقد این روش سرمایه گذاری را انتخاب نمایید؛ چرا که دریافت وام از کشور انگلستان برای خرید ملک بسیار سخت است و هر کسی امکان دریافت وام از این کشور را ندارد.

از آن جایی که خرید ملک در این کشور سخت است نیاز است تا با یک فرد آگاه در این زمینه مشورت داشته باشید.

سرمایه گذاری در انگلیس از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

در سال 2008 بود که کشور انگلستان برای جذب سرمایه و البته اعطای ویزا و اقامت به افراد خارجی یک برنامه را معرفی کرد. در این روش فرد متقاضی باید حداقل 2 میلیون پوند اوراق قرضه را از دولت این کشور خریداری نماید. در صورت خرید این اوراق، فرد ظرف 8 ماه می تواند ویزای این کشور را دریافت نماید. در این روش به تمامی اعضای خانواده فرد در صورتی که فرزندان زیر 18 سال سن داشته باشند، ویزا داده می شود.

نتیجه گیری

در این مقاله از 0 تا 100 در مورد انواع روش های سرمایه گذاری در انگلیس صحبت شد. قبل از انجام هرگونه کاری نیاز است تا در خصوص انواع روش های سرمایه گذاری تحقیق نمایید و بهترین روش را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


مهم ترینهای

مهاجرت به کانادا

اولین قدم شما، پیدا کردن مناسب ترین مسیر مهاجرتی است که منافع شما را به بهترین نحو تضمین کند.


فهرست دانشگاههای کانادا

دانشگاه های کانادا جزو بهترین مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی دنیا هستند. در این بخش از سایت تراست اطلاعات کاملی از برترین دانشگاه های کانادا که در کشور ایران مورد تایید وزارت علوم هستند را برایتان فراهم آورده ایم.


رشته ها ی تحصیلی در کانادا

دانشگاه های کانادا جزو بهترین مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی دنیا هستند. در این بخش از سایت تراست اطلاعات کاملی از برترین دانشگاه های کانادا که در کشور ایران مورد تایید وزارت علوم هستند را برایتان فراهم آورده ایم.


مطالب اختصاصی

اقامت اوکراین

اقامت اوکراین

اقامت اوکراین اخذ اقامت اوکراین ، به مراتب از کشورهای دیگر مانند اروپا، روسیه ، چین، ترکیه، امارات و... آسان ...

تحصیل در مولداوی

تحصیل در مولداوی

تحصیل در کشور های خارجی از جمله پر متقاضی ترین روش ها برای مهاجرت است. دانشگاه ها از نظر سطح ...


بازار کار مشاغل در کانادا

کانادا کشوری آزاد، پویا و مملو از فرصت‌های شغلی است. بازارهای کاری کانادا بسیار گسترده هستند و تقریباً تمامی صنایع روز دنیا در این کشور فعال اند. کشور کانادا از نظر شاخص‌های کیفیت زندگی، ثبات سیاسی و بازار کار در رده‌ی بهترین کشورها در جهان قرار دارد. برای ورود به بازارهای کاری کشور کانادا باید شناخت کافی از شرایط استخدام هر رشته و فرصت های شغلی موجود کسب کرد. در این بخش از سایت تراست اطلاعات جامعی از بازار کار مشاغل مختلف در کانادا برایتان فراهم آورده ایم.