021-79147

معرفی 7 شهر کانادا برای مهاجرت

لیست 7 شهر برتر برای مهاجران جدید

 

  1. اتاوا

شهر اتاوا شهر مورد علاقه مهاجران است. این شهر دائماً از نظر کیفیت زندگی و تمیزی نمره بالایی دریافت می کند و اغلب به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در جهان دیده می شود.

اتاوا شهری پرجنب‌وجوش و جوان با معماری زیبا، مرکز شهر پر رونق و محله‌های زیبا به دلیل تنوع فرهنگی است. جوانان زیادی توسط دو دانشگاه آن، دانشگاه اتاوا و دانشگاه کارلتون، به شهر جذب می شوند این شهر کمتر از 1 میلیون نفر را در خود جای داده است، اما سرمایه‌گذاری جدید و انگیزه مهاجرت کانادا پیش‌بینی می‌کند که جمعیت آن در سه سال آینده 3 درصد افزایش یابد. مزیت دیگر این است که اتاوا فوق العاده سبز و تمیز است. گزینه های زیادی برای یک سبک زندگی فعال در فضای باز وجود دارد و دوچرخه پسند است مسیرهای پیاده روی، مسیرهای دویدن و مسیرهای دوچرخه سواری در امتداد کانال باشکوه Rideau وجود دارد که در شهر می گذرد. علاوه بر این، این کانال در زمستان یخ می زند و به طولانی ترین پیست اسکیت روی یخ در جهان تبدیل می شود.

شهر اتاوا چهار فصل متمایز را تجربه می کند که در طول سال مناظر را تغییر می دهد. زمستان های شهر سرد و به طرز خیره کننده ای روشن است و بسیاری از فعالیت های زمستانی در دسترس هستند. برعکس، تابستان ها می تواند نسبتاً گرم و گل آلود باشد.

اتاوا خدمات زیادی را به زبان های فرانسوی و انگلیسی ارائه می دهد زیرا این شهر به طور رسمی دو زبانه است. در حالی که دانستن زبان فرانسه مفید است، انگلیسی به طور گسترده صحبت می شود. برای داشتن یک زندگی شاد در آنجا نیازی به دوزبانه بودن ندارید، اما یادگیری زبان فرانسه ممکن است به شما کمک کند تا به سرعت ادغام شوید یا شغل خاصی پیدا کنید.

با وجود بالاتر بودن از حد متوسط، هزینه زندگی اتاوا هنوز بسیار معقول است. آپارتمان ها را می توان بین 700 تا 1400 دلار در ماه اجاره کرد، بسته به منطقه مورد نظر شما. با این حال، غذا خوردن در خارج از خانه و خرید مواد غذایی می تواند گران باشد، عمدتا اگر آنها وارداتی باشند. اگرچه درآمدها بالاتر از حد معمول است، اما نرخ بیکاری 5.3٪ اتاوا یکی از پایین ترین نرخ ها است.

خرده فروشان، برنامه نویسان کامپیوتر و سازندگان رسانه های تعاملی از جمله مشاغل برتر هستند. علاوه بر این، تحلیلگران و مشاوران سیستم های اطلاعاتی نیز تقاضای زیادی دارند.

دفتر مرکزی دولت فدرال کانادا در اتاوا قرار دارد که کارمندان قابل توجهی در شهرداری و دولت استانی نیز دارد. در اتاوا، بخش دولتی حدود 20 درصد از نیروی کار را استخدام می کند. علوم طبیعی و کاربردی و همچنین رشته های مرتبط با آنها و مشاغل در آموزش، حقوق و جامعه بیشترین رشد اشتغال را داشته اند.

 

 

 

  1. برلینگتون

برلینگتون، نزدیک به تورنتو، مکانی ایده آل برای افرادی است که مایل به زندگی در شهری بزرگ نزدیک به طبیعت و فضای باز عالی هستند. در لبه جنوب غربی دریاچه انتاریو قرار دارد. برلینگتون بیش از 580 هکتار از پارک ها را حفظ می کند و کیفیت زندگی عالی دارد.

بسیاری از مدارس، دانشگاه‌ها و خدمات بهداشتی و درمانی در دسترس ساکنان هستند که کیفیت زندگی مناسبی را ایجاد می‌کنند. علاوه بر این، برلینگتون گزینه‌های شگفت‌انگیز و متنوعی را ارائه می‌کند، از 115 پارک که در سراسر شهر پخش شده‌اند تا موزه‌ها و جشنواره‌های سالانه متعددی که مردم محلی در آن شرکت می‌کنند.

یک خانه متوسط در برلینگتون تقریباً 500000 دلار هزینه دارد که چهار و نیم برابر درآمد متوسط است. در نتیجه، برلینگتون یکی از شهرهای گران‌تر است. با این حال، این شهر به دلیل بیکاری کم، آب و هوای دوست داشتنی، حداقل جرم و جنایت، درآمد بالا و حمل و نقل عالی رتبه های برتر را دریافت می کند.

پایه اقتصادی متنوع شهر به ثبات اقتصادی آن کمک می کند و تضمین می کند که فرصت های کاری به طور مداوم در بسیاری از بخش ها در دسترس است.

هیچ صنعت یا کارفرمایی بر اقتصاد برلینگتون تسلط ندارد. با این وجود، یافتن کار در برلینگتون کار دشواری نیست و نرخ بیکاری پایین این شهر را می توان به اقتصاد متنوع منطقه مرفه نعل طلایی نسبت داد.

 

قطار شهری بین مرکز شهر برلینگتون و برلینگتون مرکزی دسترسی به تورنتو را از برلینگتون آسان می کند. رفت و آمد با راه آهن یک ساعت طول می کشد. بنابراین بسیاری از متخصصان تصمیم می گیرند که روزانه از برلینگتون به تورنتو برای تجارت رفت و آمد کنند.

 

3.اوکویل

شهری  جذاب در جنوب انتاریواست ، که  به موقعیت عالی خود در منطقه هالتون در دریاچه انتاریو افتخار می کند، ودسترسی آسان به مرکز شهری تورنتو و شگفتی های طبیعی را  برای ساکنان فراهم می  کند. مرکز شهر تورنتو تنها 30 دقیقه با ماشین ازاوکویل  فاصله دارد و یک ساعت طول می کشد تا به آبشار نیاگارا و مرز ایالات متحده برسید. به دلیل پذیرایی استثنایی برای خانواده ها و کودکان، شایسته است در لیست بهترین مکان های کانادا برای زندگی قرار گیرد.

برای کسانی که از هنر، فرهنگ و موسیقی لذت می برند، هیچ چیز کم نیست. اینها شامل اجراهایی در مرکز هنرهای نمایشی اوکویل در نزدیکی، سفر به موزه‌ها و گالری‌ها، و جشنواره‌های خارق‌العاده مانند جشنواره سالانه واترفرانت، جشنواره کلاسیک، و جشنواره جاز در اوکویل است.

 

گزینه های تفریحی زیادی در این محله وجود دارد. به عنوان مثال، هفت زمین گلف برای بازی در دسترس است، از جمله زمین گلف Glen Abbey به رسمیت شناخته شده توسط PGA، که اغلب میزبان مسابقات آزاد کانادا بوده است.

بیش از 2400 هکتار زمین پارک شامل بسیاری از مسیرهای پیاده روی به خوبی نگهداری شده است. علاوه بر این، دو بندر زیبا و گزینه های قایق سواری در اوکویل برای قایقرانان موجود است. با تأسیسات تولیدی که توسط سیستم های هوافضاو جنرال الکتریک، و همچنین دفاتر زیمنس و شرکت فورد موتور در کانادا مستقر در اوکویل اداره می شوند، مشاغل به راحتی قابل دستیابی هستند.

 

اوکویل یک مکان محبوب برای مشاغل علوم زیستی است که عمدتاً بر روی داروها و مراقبت از سالمندان تمرکز دارد. با این حال، مانند برلینگتون، اوکویل حومه تورنتو است و بسیاری از مردم محلی برای کار به تورنتو سفر می کنند، جایی که گزینه های شغلی متعدد و متنوعی وجود دارد.

 

  1. سنت آلبرت

برای چندین سال متوالی، سنت آلبرت، آلبرتا، در فهرست بزرگترین استان های کانادا قرار دارد. کانادایی‌ها و خارجی‌های بیشتری به دلیل اقتصاد قوی و مشاغل پردرآمد آن به آلبرتا نقل مکان می‌کنند، زیرا مردم متوجه می‌شوند که این استان چیزی فراتر از نفت عرضه می‌کند.

 

این شامل تمام امکانات، از جمله پارک ها و امکانات برای حمایت از یک سبک زندگی سالم، مدارس، مراقبت های بهداشتی، و گزینه های تفریحی است. بیش از 85 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در کنار رودخانه استورجن در سنت آلبرت قرار دارد. همچنین تعداد زیادی پیست در فضای باز وجود دارد. جشنواره بین المللی کودکان سالانه با 55000 نفر نیز در آنجا برگزار می شود.

اگرچه زمستان های این کشور می تواند وحشیانه باشد (به طور متوسط 28 روز در سال با حداقل دمای زیر 20- درجه سانتیگراد)، هنوز آفتاب زیادی در تمام طول سال وجود دارد و میزان جرم و جنایت به تدریج در حال کاهش است. سنت آلبرت مکانی محبوب برای افرادی است که سرعت کمتری از زندگی را ترجیح می دهند زیرا تنها 30 کیلومتر با ادمونتون، پایتخت منطقه فاصله دارد.

 

خدمات رفت و آمد ادمونتون از طریق سیستم حمل و نقل سنت آلبرت راحت است. اگر زندگی در ادمونتون برای شما جذابیتی ندارد، ممکن است سنت آلبرت گزینه بهتری باشد، اما کارفرمای شما آنجاست. با توجه به اینکه اکثر ساکنان برای کار به ادمونتون سفر می کنند، سنت آلبرت یکی از پایین ترین نرخ های بیکاری در کشور (4.3٪) و برخی از بالاترین درآمدها را دارد.

سنت آلبرت نمی تواند به طور کامل از روند در این منطقه اجتناب کند، حتی اگر قرار گرفتن در معرض کمتری نسبت به تجارت نفت و گاز دارد. پتروشیمی ها مهم ترین صنعت در مرکز نفت و گاز ادمونتون هستند.

 

نفت و گاز طبیعی در این منطقه به وفور یافت می شود و همین امر باعث شده تا ادمونتون لقب «پایتخت نفت کانادا» را به خود اختصاص دهد. بسیاری از مردم سنت آلبرت برای کار در صنعت نفت به ادمونتون رفت و آمد می کنند. با این حال، زمینه های شغلی متعددی در این منطقه وجود دارد. به عنوان مثال، فناوری اطلاعات، بانکداری و بیوتکنولوژی همگی فرصت هایی را ارائه می دهند.

 

5.بوچرویل

بوچرویل با جمعیتی حدود 43000 نفر یکی از قدیمی ترین شهرداری های کبک است. نرخ بیکاری این شهر به طور استثنایی 2.88 درصد است و درآمد معمولی خانوار 92253 دلار است.

نزدیکی بوشرویل به مونترال و افزایش سریع جمعیت، همراه با خیابان‌های مناسب دوچرخه سواری و صحنه‌های هنری و ورزشی پر جنب و جوش، آن را به ویژه برای ساکنان خارجی جذاب می‌کند.

 

در بوچرویل ، فضای باز بدون شک یک جنبه مهم است. یکی از باورنکردنی‌ترین پارک‌های کانادا، پارک ملی Iles-de-Boucherville است که فعالیت‌هایی مانند کایاک سواری در دریا، پیاده‌روی برف، والیبال روی شن، سوارکاری و تماشای حیات وحش را ارائه می‌دهد.

این مکان ایده آل برای خانواده ای است که از گلف، فضای باز و مناظر دیدنی لذت می برند، اما در عین حال نیاز به دسترسی به امکانات یک شهر بزرگ دارند. اکثر مردم در بوچرویل فرانسوی صحبت می کنند. حدود 2 درصد از مردم می توانند انگلیسی را روان صحبت کنند. حدود 90 درصد از مردم به زبان فرانسه صحبت می کنند. بنابراین، اگر می خواهید به بوشرویل نقل مکان کنید، درک زبان فرانسه یک نیاز است.

افراد دوزبانه از نظر شغلی دارای چشم انداز شغلی بالاتری هستند. این شهر به طور کلی نرخ بیکاری پایینی دارد و پرسنل حقوق بالایی دارند. پارک تجاری بوچرویل برای حدود 575 آژانس داخلی است و برای 23000 نفر اشتغال ایجاد می کند.

 

با توجه به اینکه مونترال، دومین شهر بزرگ کانادا، تنها 18 کیلومتر از بوشرویل فاصله دارد، بسیاری از ساکنان بوچریل برای کار به مونترال رفت و آمد می کنند. صنایع معمولی مونترال عبارتند از: هوافضا، نرم افزار، الکترونیک، داروسازی، تولید و حمل و نقل.

 

بیش از 40000 نفر در صنعت هوافضای کبک مشغول به کار هستند که شامل شرکت هایی مانند بل هلیکوپتر تکترون، بمباردیر هوافضا، پرت اند ویتنی، رولز رویس و CAE می شود. این شهر یکی از قطب های اصلی هوافضای آمریکای شمالی است.

 

  1. ونکوور

جای تعجب نیست که ونکوور همواره به عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی در رتبه بندی قرار می گیرد. این شهر همه چیز را دارد: کوه ها، سواحل، جزایر، خط ساحلی، هسته شهری، و مناطق مسکونی دوست داشتنی.

 

ونکوور واقعاً همه چیز را ارائه می دهد. بازار املاک و مستغلات در ونکوور تنها نقطه ضعف ان است .

 

در حومه شهر، هزینه یک خانه خانوادگی می تواند بیش از یک میلیون دلار باشد و هر ملکی که به بازار می آید به سرعت خریداری می شود. در نتیجه، یافتن مکانی برای زندگی می تواند چالش برانگیز باشد زیرا حتی اجاره خانه نیز می تواند گران باشد.

با این حال، ممکن است پس از حل و فصل وضعیت خانه خود از همه پیشنهادات ونکوور استفاده کنید. ونکوور پیوندهای عالی به جزایر مجاور و سایر کشورها دارد، بنابراین خروج از شهر و ورود به طبیعت اغلب ساده‌تر از رفتن به مرکز شهر است.

 

اقتصاد ونکوور پر جنب و جوش و متنوع است. از آنجایی که این شهر پس از نیویورک و لس آنجلس سومین مقصد فیلمبرداری محبوب است، صنایع فیلم و تلویزیون کارفرمایان اصلی در منطقه هستند.

 

به لطف بازی‌های المپیک زمستانی 2010، که سرمایه‌گذاری‌هایی را جذب کرد که مکان‌یابی خانه را تسهیل می‌کند، موقعیت‌یابی مشاغل ونکوور ساده است و به خوبی پرداخت می‌شود! با این حال، ونکوور هزینه کلی زندگی نسبتاً بالایی دارد.

در بیشتر مناطق کانادا، ونکوور دارای بهترین حمل و نقل عمومی، مناطق خرید، بندرگاه و پارک های به خوبی نگهداری شده است (پارک استنلی در سراسر جهان مشهور است). همچنین بهترین مدارس، بیمارستان ها و خدمات پزشکی را ارائه می دهد.

 

از آنجایی که آب و هوای ونکوور نسبت به سایر شهرها معتدل تر است، فعالیت در فضای باز در تمام طول سال بیشتر در دسترس است. ونکوور شگفت انگیز است اگر بتوانید آن را بپردازید.

 

  1. کلگری

اگر به آلبرتا می روید، احتمال زیادی وجود دارد که مجبور شوید بین کلگری و ادمونتون یکی را انتخاب کنید. هر کسی که به کانادا مهاجرت کند متوجه خواهد شد که کلگری، بزرگترین شهر آلبرتا، چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

این کلانشهر پر جنب و جوش با 1.5 میلیون نفر ساکن است که دائماً زنده است و عمیقاً در دنیای طبیعی و اطراف آن ریشه دارد. زندگی در کلگری بدون شک به دلیل موقعیت این شهر در آرنج و کمان دو رودخانه در پایه کوه های راکی بسیار زیبا است.

 

گسترش راه آهن به سمت غرب در ابتدا باعث شد کلگری از یک روستای کوچک به یک شهر تبدیل شود. در نتیجه تمام امکانات شهر را با تمام جذابیت های یک روستای کوهستانی ترکیب می کند.

زمانی که کلگری به عنوان شهر میزبان بازی های المپیک زمستانی 1988 انتخاب شد، کل منطقه سرمایه گذاری هنگفتی داشت. با این حال، با وجود داشتن برخی از بهترین امکانات ورزشی و گزینه های حمل و نقل، ساکنان کلگری همچنان از نظر مالی سود می برند. کلگری یکی از متنوع ترین شهرهای کانادا به دلیل داشتن 180 محله متمایز است که هر کدام تاریخ و فرهنگ خود را دارند.

به طور مداوم چیز جدیدی برای کشف وجود دارد زیرا توسعه مجدد در چندین محله قدیمی رخ می دهد. پارک‌ها و مناطق بیرونی شهر به‌طور استثنایی نگهداری می‌شوند، به‌ویژه پارک جزیره پرنس، که میزبان چندین جشن مانند جشنواره موسیقی و ازدحام گاوچران است.

امکانات رفاهی عالی و توسعه مجدد مداوم باعث افزایش هزینه های خانه می شود. به عنوان مثال، یک کاندومینیوم معمولاً حدود 300،000 دلار کانادا هزینه دارد، اما یک خانه معمولاً حدود 500،000 دلار کانادا هزینه دارد. اگر به‌دنبال کار هستید، کلگری منطقه‌ای آسان برای جابه‌جایی است زیرا موقعیت‌های زیادی در بخش‌های گردشگری، فیلم، تولید، هوافضا، بهداشت، خدمات مالی و حمل‌ونقل وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


مهم ترینهای

مهاجرت به کانادا

اولین قدم شما، پیدا کردن مناسب ترین مسیر مهاجرتی است که منافع شما را به بهترین نحو تضمین کند.


فهرست دانشگاههای کانادا

دانشگاه های کانادا جزو بهترین مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی دنیا هستند. در این بخش از سایت تراست اطلاعات کاملی از برترین دانشگاه های کانادا که در کشور ایران مورد تایید وزارت علوم هستند را برایتان فراهم آورده ایم.


رشته ها ی تحصیلی در کانادا

دانشگاه های کانادا جزو بهترین مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی دنیا هستند. در این بخش از سایت تراست اطلاعات کاملی از برترین دانشگاه های کانادا که در کشور ایران مورد تایید وزارت علوم هستند را برایتان فراهم آورده ایم.


مطالب اختصاصی

اقامت اوکراین

اقامت اوکراین

اقامت اوکراین اخذ اقامت اوکراین ، به مراتب از کشورهای دیگر مانند اروپا، روسیه ، چین، ترکیه، امارات و... آسان ...

تحصیل در مولداوی

تحصیل در مولداوی

تحصیل در کشور های خارجی از جمله پر متقاضی ترین روش ها برای مهاجرت است. دانشگاه ها از نظر سطح ...


بازار کار مشاغل در کانادا

کانادا کشوری آزاد، پویا و مملو از فرصت‌های شغلی است. بازارهای کاری کانادا بسیار گسترده هستند و تقریباً تمامی صنایع روز دنیا در این کشور فعال اند. کشور کانادا از نظر شاخص‌های کیفیت زندگی، ثبات سیاسی و بازار کار در رده‌ی بهترین کشورها در جهان قرار دارد. برای ورود به بازارهای کاری کشور کانادا باید شناخت کافی از شرایط استخدام هر رشته و فرصت های شغلی موجود کسب کرد. در این بخش از سایت تراست اطلاعات جامعی از بازار کار مشاغل مختلف در کانادا برایتان فراهم آورده ایم.